ქალის საჯდომის 4 ფორმა და საუკეთესო ვარჯიშები თითოეული მათგანისთვის!

ნებისმიერი საჯდომის ფორმა შეიძლება ისე შეიცვალოს, რომ ძალიან სექსუალურად გამოიყურებოდეს, მაგრამ ვარჯიში ინდივიდუალურად, საჯდომის ფორმის გათვალისწინებით უნდა შეირჩეს!


1. ”კვადრატი”

виды женских поп
შენი ვარჯიში ყოველდღიურად:
დაწექი გვერდულად, გაიჭიმე სწორ ხაზზე. ზედა ფეხი აწიე ვერტიკალურ მდებარეობამდე. შეასრულე 10 აწევა, თითოეულ ფეხზე.
დადგი ფეხები მხრების სიგანეზე, ხელში 1-2 კგ-იანი ჰანტელი დაიჭირე. შეასრულე გადახრები მარჯვენა და მარცხენა მხარეზე. საწინააღმდეგო ხელი ზემოთ ასწიე (მაგალითად, როდესაც მარცხნივ გადაიხრები, მარჯვენა ხელი აწიე და პირიქით).



2. ”წრე”

виды женских поп фото
შენი ვარჯიში ყოველდღიურად:
ყოველ დილა-საღამოს გააკეთე ვარჯიში ”ხიდი” – 5-ჯერ. როდესაც ხიდზე

გადახვალ, 1 წთ გაჩერდი.
აიღე ხელში ჰანტელი, ცალი ფეხი უკან გაშალე და გაჭიმე. მუხლი უნდა დაიჭიმოს. სხეულის წონა წინა, მოხრილ ფეხზე გადაიტანე და ჩაჯექი. ზურგი დაჭიმული შეინარჩუნე. შეასრულე დღეში 15 ჩაჯდომა (თითოეულ ფეხზე).



3. ”გული”

упражнения для попы
შენი ვარჯიში ყოველდღიურად:
დადექი სარკის წინ გვერდულად, რომ ჩაჯდომები აკონტროლო. ისე ჩაჯექი, თითქოს სკამზე ჯდები. მუხლები წინ არ უნდა მიდიოდეს. ზურგი სწორად გეჭიროს. შეასრულე დღეში 20 ჩაჯდომა.
ნახევარხიდი: დაწექი და ფეხები მუხლებში მოხარე. ხელები სხეულის გასწვრივ დადე და წელი მაქსიმალურად მაღლა აწიე. შეასრულე 25 -ჯერ.



4. ”სამკუთხედი”

как сделать попу
შენი ვარჯიში ყოველდღიურად:
ნელი ჩაჯდომები: დადექი სარკესთან გვერდულად და ჩაჯექი ისე, თითქოს უკან მდგარ სკამზე უნდა დაჯდე. ფეხები ფართოდ დადგი და რაც შეიძლება ნელა იმოძრავე. დაბლა ჩასვლისას 10 წამით გაჩერდი.
გააკეთე დიდი ნაბიჯი წინ და თეძოებით მაქსიმალურად ქვემოთ ჩაჯექი. ნელა გასწორი და ახლა იგივე მეორე ფეხით გაიმეორე. ამ ვარჯიშს მინიმუმ 15 წთ დაუთმე დღეში.




like
16

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.