7 მარტივი მეთოდი მუხლებიდან ზედმეტი ცხიმის მოსაშორებლად

იდეალური მუხლებისთვის დემი მურმა პლასტიკური ოპერაციაც კი გაიკეთა. თუ მუხლებიდან ზედმეტი ცხიმის მოშორება გსურთ, ოპერაციის გარდა კიდევ არსებობს მარტივი მეთოდები, რომლებსაც სახლის პირობებში გააკეთებთ.

Nike Zoom Kobe Shoes


1. ველოტრენაჟორი
თუ არ გსურთ, თეძოებზე კუნთური მასის გაზრდა და უბრალოდ მუხლებიდან ცხიმის მოშორება გინდათ, ველოსიპედი დაგეხმარებათ. დაიცავით საშუალო სიჩქარე. ნურც შეანელებთ და ნურც მოუმატებთ. ტორსი სწორად დაიჭჳრეთ და არ გადაიხაროთ წინ. პედლების ტრიალი დიდხანს დაგჭირდებათ. დღეში 1 სთ მაინც.


2. ჩაჯდომები
დადგით ფეხები

ფართოდ, მუხლები წინ უნდა იყოს მიმართული. ნელა ჩაჯექით (თან უნდა ამოისუნთქოთ) და შემდეგ ნელა ადექით (ჩაისუნთქეთ). დაიწყეთ 15 ჩაჯდომით და გაზარდეთ 100-მდე.


3. მოხარეთ ფეხები დაწოლილ მდგომარეობაში
დაწექით ზურგზე, წამოიწიეთ და დაეყრდენით იდაყვებს. რიგ-რიგობით მოხარეთ ყოველი ფეხი, შეეცადეთ მუხლი ნიკაპთან მაქსიმალურად ახლოს მიიტანოთ. დაიწყეთ 10 გამეორებით თითოეულ ფეხზე და ადით 50-მდე.


4. სახტუნაო
შესანიშნავი მეთოდია, მუხლებიდან ცხიმის მოსაშორებლად. იხტუნეთ სწრაფად და რაც შეიძლება მაღლა ახტით.


5. ფეხის აწევა
დაწექით გვერდულად. მოხარეთ ზედა ფეხი, ფეხის გული დადგით ქვედა ფეხის მუხლის წინ. დაიწყეთ ქვედა ფეხის აწევები. 15 გამეორება გაზარდეთ 50- მდე.


6. ჩაჯდომები ცალ ფეხზე
დიდი ნაბიჯი გადადგით წინ, მუხლი 90 გრადუსზე მოხარეთ, ჩაჯექით. შემდეგ მეორე ფეხით გააკეთეთ ნაბიჯი და ჩაჯდომა. 15 გამეორება თითო ფეხზე ძალიან კარგია.


7. მასაჟი
ვარჯიშის შემდეგ, კარგი იქნება, თუ მუხლის ზონაზე მასაჟს გაიკეთებთ ანტიცელულიტური ზეთით. ეს გააძლიერებს ეფეტს და დააჩქარებს სასურველ შედეგს.

like
0

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.

მსგავსი სიახლეები