მათთვის, ვინც ბრტყელ მუცელზე ოცნებობს: "ვაკუუმ" ვარჯიში და 3 კვირაში თქვენ იდეალური მუცელი გაქვთ

ყველა ოცნებობს ლამაზ და ბრტყელ მუცელზე, მაგრამ ხანდახან დიეტებითა და თუნდაც ვარჯიშით ვერ ვაღწევთ სასურველ შედეგს.

Air Jordan 2017 Casual Shoes


არსებობს ერთი მარტივი ხერხი, რომელსაც მუცლის შიდა კუნთები ტონუსში მოჰყავს და მუცელს ლამაზ და ბრტყელ ფორმას აძლევს.

ეს მარტივი ვარჯიში იოგაშიც გამოიყენება. მისი მეშვეობით სულ რაღაც 3 კვირაში შეძლებთ გაიმკვრივოთ მუცლის კუნთები, რაც წელის გარშემოწერილობასაც შეგიმცირებთ და მთლიანობაში ლამაზი მუცლის ფორმას მოგცემთ. შეასრულეთ ეს ვარჯიში კვირაში მინიმუმ 5-ჯერ.

ვარჯიშის შესრულების ტექნიკა:


1. დაწექით ზურგზე. დააწყვეთ ხელები ტორსთან ახლოს. მოხარეთ ფეხები მუხლებში. მოადუნეთ კუნთები და ნელა ამოისუნთქეთ.

2. ამის შემდეგ დაჭიმეთ მუცლის კუნთები და შეზნიქეთ მაქსიმალურად. შეაჩერეთ სუნთქვა 10-15 წამით. შემდეგ გააკეთეთ პატარა ჩასუნთქვა და კიდევ შეზნიქეთ მუცელი.

3. ისე, რომ არ მოადუნოთ პრესი, კვლავ დაჭიმეთ მუცლის კუნთები და გააჩერეთ სუნთქვა 10-15 წამი.

4. ახლა ამოისუნთქეთ, მოადუნეთ მუცელი და გააკეთეთ რამდენიმე ჩასუნთქვა და ამოსუნთქვა. ბოლოს შეზნიქეთ მუცელი იმდენად ძლიერად, რამდენადაც შეგიძლიათ და გამობერეთ ამოსუნთქვის გარეშე. გაგრძელება

ქალის საჯდომის 4 ფორმა და საუკეთესო ვარჯიშები თითოეული მათგანისთვის!

 

როგორ დავწვათ ცხიმი? რას ვაკეთებთ არასწორად? ფიტნეს-ინსტრუქტორი წონაში კლების პრინციპების შესახებ

3 საუკეთესო ვარჯიში ცელულიტის მოსაშორებლად

like
1

კომენტარები

nana
msuqani magsali
2017-05-01 10:55

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.

მსგავსი სიახლეები