რა დაემართება სხეულს, თუ ამ ვარჯიშს ყოველდღე გააკეთებთ?

ბიკინის სეზონისთვის მოსამზადებლად საკმარისია დღეში 5 წუთი გამოყოთ. მხოლოდ ერთი ნიუანსია: ამ ვარჯიშით უნდა დაკავდეთ ყოველდღიურად. გაიგეთ, თუ რა შედეგს მიიღებთ ერთ თვეში, თუ „ხარიხას“ ყოველდღე გააკეთებთ:

დუნდულები და „კუბები“
კუნთების ჯგუფი „პლანკის“ შედეგად დატვირთვის ხარჯზე ძლიერდება, რაც სწორი ხერხემლისა და ლამაზი პროფილის სწორად ფორმირებას მოახდენს. რეგულარული „პლანკა“ დუნდულებს გაამკვრივებს და დაჭიმავს მუცლის პრესს. წარმოუდგენელია, რომ მხოლოდ ერთი ვარჯიში, რომლის დროსაც მოძრაობაც კი არ არის საჭირო, ასე ამუშავებს კუნთებს.



ბალანსი

რამდენხანს შეინარჩუნებთ წონასწორობას ცალფეხზე პეპლის პოზაში მდგარი? ამ ბალანსისთვის პასუხისმგებელია
მუცლის კუნთები, რომლებიც „პლანკას“ დროს მუშავდება. მათი ტონუსში მოყვანით ფიტნესის ნებისმიერ ვარჯიშს გაცილებით მარტივად შეასრულებთ.

მეტაბოლიზმი

საყურადღებოა მათთვის, ვისაც წონაში დაკლება სურს: რეგულარული „პლანკით“ უფრო მეტი რაოდენობით კალორიებს დაწვავთ, ვიდრე პრესის სტანდარტული ვარჯიშების შესრულებისას. თუ დღეში 10 წუთს ამ ვარჯიშს დაუთმობთ, ნივთიერებათა ცვლას ისე მოიწესრიგებთ, რომ ორგანიზმი კალორიების წვას ღამითაც გააგრძელებს.



ლამაზი მხრები და კისერი

მუცლის პრესის გამკვრივება დადებითად აისახება კისერზეც, მხრებზე, ზურგსა და წელზე. საკმარისია დაიწყოთ „პლანკის“ კეთება და გარშემო მყოფები მალევე შენიშნავენ თქვენი ხერხემლის ფორმაში მოყვანას.

გაივლის ზურგის ტკივილები

არასწორი ჯდომისა და წონის არასწორი გადანაწილებისგან, პირველ რიგში ჩვენი ზურგი იტანჯება. ეს უამრავ დისკომფორტს გამოიწვევს. ამიტომ, თუ „პლანკით“ ყოველდღიურად დაკავდებით ზურგის ტკივილებიც მალე გაივლის.



სხეული ელასტიური გახდება

დაუჯერებელია, მაგრამ ფაქტია - „პლანკის“ დროს ყველა კუნთი ჩართულია. გარდა ამისა, შეგიძლიათ შეასრულოთ სხვადასხვა სახის „პლანკა“: გვერდითი „პლანკა“, ცალ ხელზე მდგარი, „პლანკა“ აწეული ფეხით და ა.შ. ყველა ეს ვარჯიში შეგიძლიათ წუთიანი მისვლით შეასრულოთ. ასე დამუშავდება ძირითადი კუნთები, სხეული მეტად ელასტიური გახდება და ყოვედღიურ ცხოვრებაში მოძრაობა გაგიადვილდებათ.

გაუმჯობესდება განწყობა

წელის არეში კუნთოვანი სისტემის გაძლიერება არა მხოლოდ ვიზუალურ მდგომარეობაზე მოქმედებს, არამედ აისახება ემოციურ განწყობაზეც. ეს ვარჯიში გმატებთ ენერგიას. მჯდომარე სამუშაოს დროს სხეული ბუჟდება და ფიზიკური დაძაბულობა აისახება ნერვებზე. „პლანკას“ შესრულებიდან ერთი კვირის შემდეგ ნევროზი, გაღიზიანება და აპათია თქვენთან კავშირში აღარ იქნება.


და ბოლოს: მოიმარჯვეთ თაიმერი, შეარჩიეთ სასიამოვნო მუსიკა და არ დაგავიწყდეთ სწორად სუნთქვა და შედეგი არ დააყოვნებს.

ანა ვერძაძე


ასევე დაგაინტერესებთ:

რა ემართება თქვენს სხეულს, როცა ღამით ჭამთ?

მხოლოდ 3 ვარჯიში იმისათვის, რომ ვიწრო ჯინსი მოგიხდეთ

5 მარტივი ვარჯიში ორსულებისთვის
like
0

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.