როგორ შევინარჩუნოთ სასურველი წონა, თუ კალორიული საკვები მივირთვით

დროდადრო თითოეულ ჩვენთაგანს გაურბის "არასწორი" საკვებისკენ თვალი. გთავაზობთ რამდენიმე ხერხს, რომლებიც დაგეხმარებათ კარგი ფორმების შენარჩუნებაში



1. ცდუნებას ვერ გაუძელით და მიირთვით ბრაუნი ორმაგი შოკოლადით...

ტკბილისკენ მიდრეკილება, რომელსაც ხანდახან სტრესი იწვევს, ქრება 15 წუთიანი სიარულის შემდეგ. 

 

2. დაგეგმილია წვეულება, სადაც ვერაფრით იტყვით უარს გემრიელ, მაგრამ კალორიულ ცხიმიან კერძზე

მხოლოდ 8 წუთიანი მაღალინტენსიური დატვირთვა არის ხსნა წვეულებამდე, ან მის შემდეგ.

 

3. მოხდა საშინელება - ჭამა ზედმეტი მოგივიდათ... 

ჭამის შემდეგ 1 საათში ველოსიპედით გასეირნება უშველის ტრიგლიცერიდების მაღალ შემცველობას.

like
4

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.