მარტივი ფიტნესი მათთვის, ვისაც დრო არ ყოფნის

როგორც ამბობენ, იმისათვის, რომ შესამჩნევ რეზულტატს მიაღწიოთ და სასურველი ფორმები მიიღოთ, აუცილებელია კვირაში ორჯერ მაინც იყოთ თავისუფალი რამდენიმე საათით, იაროთ კარგად აღჭურვილ ფიტნეს დარბაზში და გყავდეთ პერსონალური მწვრთნელი.

Hombre


ალბათ დაგვეთანხმებით, რომ ეს თავის გამართლებას უფრო ჰგავს მათთვის, ვისაც უბრალოდ ეზარება ვარჯიში. კონკრეტულად განკუთვნილი თავისუფალი დრო სულაც არ არის აუცილებელი იმისთვის, რომ ჯანსაღი ცხოვრებით იცხოვროთ. დღის მანძილზე ყოველი წუთი შეგიძლიათ სასარგებლოდ გამოიყენოთ.

დაიწყეთ კომპლექსური ვარჯიშიდან - ეს ყველაზე ოპტიმალური ვარიანტია გოგონებისთვის.


ყოველი ჩვენგანი

ყოველდღიურად ატარებს დროს სააბაზანოში. იქნებ გეცადათ და კბილების ხეხვის პროცესი მინი ვარჯიშთან შეგეთავსებინათ? ეს მხოლოდ რამდენიმე წუთს მოითხოვს, სამაგიეროდ თუ მას რეგულარულად გააკეთებთ, შედეგი აუცილებლად გექნებათ.


1. ჩაჯდომები

ყველასთვის ნაცნობი ჩაჯდომები, რომლებიც საჯდომს უფრო მკვრივს, თეძოებს კი ლამაზს გახდის. დადექით სწორად და გაშალეთ ფეხები მხრების სიმაღლეზე. დაიწყეთ ჩაჯდომები ისე, რომ ხერხემალი სწორ მდოგმარეობაში იყოს. ჩაჯექით იმ დონემდე, სადამდეც შეძლებთ. დაჭიმეთ საჯდომის კუნთები და გასწორდით საწყის მდგომარეობაში.

2. „სკამი
დადექით ზურგით კედელთან და მუხლებში მოიხარეთ ისე, რომ თეძოები იატაკის პარალელურ მდგომარეობაში აღმოჩნდეს. გაჩერდით ამ პოზაში ერთი წუთის განმავლობაში, სანამ გაიხეხავთ კბილებს - ასეთ დატვირთვა დაჭიმავს პრესის, თეძოს, საჯდომის და ტერფების კუნთებს.

3. აწევა თითის წვერებზე

კუნთის დასაპატარავებლად კბილების ხეხვის პროცესში დადექით თითის წვერებზე, შემდეგ დაბრუნდით ისევ საწყის მდგომარეობაში. გაიმეორეთ ეს მოძრაობა ერთი წუთის განმავლობაში დილით და საღამოს და თვითონ დარწმუნდებით, რა მალე გახდება თქვენი ფეხები ბევრად უფრო ლამაზი, ვიდრე მანამდე იყო.

like
3

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.

მსგავსი სიახლეები