4 რამ, რაც ვარჯიშის შემდეგ არ უნდა გააკეთოთ

ნებისმიერი სახის ვარჯიშის შემდეგ კმაყოფილების განცდა გვეუფლება, თუმცა სიამაყის განცდა ჯერ ადრეა, რადგან არსებობს რისკი იმისა, რომ ნაყოფიერი ვარჯიშის შემდეგ, შესაძლოა, ყველაფერი წყალში ჩაგეყაროთ, თუ თავს იმის უფლებას მისცემთ, რაც ფიზიკური დატვირთვის შემდეგ კატეგორიულად დაუშვებელია.

ვარჯიშის 4 მტერი:

1. ძილი

ფიზიკური დატვირთვის დონის მიუხედავად, ვარჯიშის შემდეგ დაძინება არ შეიძლება. ორგანიზმს, განსაკუთრებით კი გულის რითმს, მოსვენების მდგომარეობაში უფრო ეტაპობრივი გადასვლა სჭირდება - ვარჯიშის შემდეგ მიეცით მას მინიმუმ ორი საათი დრო, ვიდრე დაიძინებთ.
  • წინა
like
0

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.