2. ნაკლები სითხე

ვარჯიშის დროს წყლის დალევაზე მწვრთნელების აზრი
ორად იყოფა. მაგრამ ერთი რამ აშკარაა, რომ ფიზიკური დატვირთვის შემდეგ წყლის ბალანსის შევსება აუცილებელია. ვარჯიშის დასრულების შემდეგ მალევე წყლის დალევაზე ბევრი უარს ამბობს, რათა თავიდან აიცილონ შეშუპება. სინამდვილეში კი წყალი იმდენი უნდა დალიოთ, რამდენსაც ორგანიზმი ითხოვს. ეს მნიშვნელოვანია ჯანმრთელობისა და ვარჯიშის შედეგის შესანარჩუნებლად. უპირატესობა მიანიჭეთ სუფთა წყალს, გამორიცხეთ წვენები, გაზიანი ან ენერგეტიკული სასმელები.
like
0

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.