2. ნაკლები სითხე

ვარჯიშის დროს წყლის დალევაზე მწვრთნელების აზრი ორად იყოფა. მაგრამ ერთი რამ აშკარაა, რომ ფიზიკური დატვირთვის შემდეგ წყლის ბალანსის შევსება აუცილებელია. ვარჯიშის დასრულების შემდეგ მალევე წყლის დალევაზე ბევრი უარს ამბობს, რათა თავიდან აიცილონ შეშუპება. სინამდვილეში კი წყალი იმდენი უნდა დალიოთ, რამდენსაც ორგანიზმი ითხოვს. ეს მნიშვნელოვანია ჯანმრთელობისა და ვარჯიშის შედეგის შესანარჩუნებლად. უპირატესობა მიანიჭეთ სუფთა წყალს, გამორიცხეთ წვენები, გაზიანი ან ენერგეტიკული სასმელები.
like
0

კომენტარები

grandmother-dating
http://szirbikegyesulet.hu/7173-2/ biggest online dating sites for singles over 50
2020-05-23 04:21
dating-again-at-40
http://portal.sprint-pay.com/uncategorized/1424 where to meet british singles in houston
2020-05-23 00:11
meet-senior
https://www.hendy25club.co.uk/2019/12/17/9526/ where to meet mexican singles in houston http://biotechmedia.pl/2020/02/11/2537/ looking for old seniors in los angeles
2020-05-22 23:46
single-and-over-40
http://nggonline.org.uk/wordpress/8905-2/ looking for mature senior citizens in vancouver
2020-05-22 19:28
mature-women-dating
http://intflc.es/13717-2 where to meet iranian singles in london free https://humaxe.com/most-popular-senior-dating-online-website-full-free-2/ online dating service for seniors
2020-05-22 19:03

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.