3. შიმშილი


სპორტი ბევრ ენერგიას წვავს, რასაც შევსება სჭირდება, მაშინაც კი, თუ თქვენი მიზანია წონაში კლება. ვარჯიშის შემდეგ ხანგრძლივი შიმშილი სასურველ შედეგამდე ვერ მიგიყვანთ, თუმცა არც მაშინვე ჭამაა რეკომენდებული. ვარჯიშის პროცესში ირთვება ცხიმის დაჩქარებულად წვის მექანიზმი, რაც ფიზიკური აქტივობის შემდეგ კიდევ ერთ-ორ საათს გრძელდება. თუ ამ მომენტში ჭამას გადაწყვეტთ, მაშინ ორგანიზმს ენერგიის ალტერნატიულ წყაროს მისცემთ და კალორიების წვას შეაჩერებთ. ოპტიმალური ვარიანტია - მსუბუქად კვება ვარჯიშიდან 1,5-2 საათის შემდეგ. შესანიშნავი იქნება ბოსტნეულის სალათი ან ქათმის ფილე.
like
0

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.