4. გაჭიმვების გამორიცხვა

როგორც წესი, ძალოსნური და აერობიკის ვარჯიშები 5-10 წუთიანი დაჭიმვებით სრულდება. ბევრი კი ამას უარყოფს - სულ ტყუილად. გაჭიმვა კუნთების დამატებითი დატვირთვისთვის არ სრულდება, არამედ პირიქით, მათი განტვირთვის, აღდგენისა და ელასტიურობისთვის. ვარჯიშის შემდეგ მალევე მათ დასამშვიდებლად, აუცილებელია მსუბუქად გაიჭიმოთ - ასე უკეთეს შედეგს მიიღებთ.

ანა ვერძაძე
  • შემდეგი
like
0

კომენტარები

grandmother-dating
http://szirbikegyesulet.hu/7173-2/ biggest online dating sites for singles over 50
2020-05-23 04:21
dating-again-at-40
http://portal.sprint-pay.com/uncategorized/1424 where to meet british singles in houston
2020-05-23 00:11
meet-senior
https://www.hendy25club.co.uk/2019/12/17/9526/ where to meet mexican singles in houston http://biotechmedia.pl/2020/02/11/2537/ looking for old seniors in los angeles
2020-05-22 23:46
single-and-over-40
http://nggonline.org.uk/wordpress/8905-2/ looking for mature senior citizens in vancouver
2020-05-22 19:28
mature-women-dating
http://intflc.es/13717-2 where to meet iranian singles in london free https://humaxe.com/most-popular-senior-dating-online-website-full-free-2/ online dating service for seniors
2020-05-22 19:03

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.