4. გაჭიმვების გამორიცხვა

როგორც წესი, ძალოსნური და აერობიკის ვარჯიშები 5-10 წუთიანი დაჭიმვებით სრულდება. ბევრი კი ამას უარყოფს - სულ ტყუილად. გაჭიმვა კუნთების დამატებითი დატვირთვისთვის არ სრულდება, არამედ პირიქით, მათი განტვირთვის, აღდგენისა და ელასტიურობისთვის. ვარჯიშის შემდეგ მალევე მათ დასამშვიდებლად, აუცილებელია მსუბუქად გაიჭიმოთ - ასე უკეთეს შედეგს მიიღებთ.

ანა ვერძაძე
  • შემდეგი
like
0

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.