თუმცა საინტერესო მთელ შოუში
იყო ახალი ვარცხნილობის ტრენდი გაზრდილი წინამოს სახით, რომლის დემონსტრირება მოდელებმა პოდიუმზე მოახდინეს. წინამო სტანდარტულ ზომაზე ბევრად გრძელი იყო და ერთგვარი „ფარდების“ ვიზუალსაც ქმნიდა. ამ სეზონზე ახალი იმიჯის გასამეორებლად დაგჭირდებათ იდეალურად შეჭრილი სწორი წინამო სიმეტრიულად შუაზე გაყოფილ მდგომარეობაში. როგორც ჩანს პრადას ექსპერიმენტები განსაკუთრებით წინამოებზე მოსწონს, ვინაიდან გასული წლის ჩვენებაზეც წინამოების მიკროვარიანტების დემონსტრირება მოახდინეს. ამ გარდასახვაზე პასუხისმგებელი პირი კი გასულ წელსაც და ამჟამადაც როგორც აღმოჩნდა Redken-ის კრეატიული დირექტორი გვიდო პალაუ გახლავთ.

ლიდია ამარიანი
  • შემდეგი
like
0

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.

მსგავსი სიახლეები