დეტოქსი

5 ჯანსაღი პროდუქტი, რომელსაც ანტიდეპრესანტის ფუნქციაც აქვს
თანამედროვე ცხოვრების სტილი ძალიან დატვირთული და ხშირ შემთხვევაში სტრესულია.
ადრიანა ლიმას დიეტა, რომელიც პოპულარობის პიკზეა
ადრიანა ლიმა კეტო დიეტას ირჩევს, რომელიც ნახშირწყლებზე სრულ უარის თქმას მოიაზრებს - ეს არის კვების ცნობილი მიმართულება, რომელიც პოპულარობის პიკზეა.
5 უნიკალური პროდუქტი, საუკეთესო ფიგურისთვის

პროდუქტები, რომლებიც ზედმეტ კალორიებთან გამკლავებასა და ცხიმის წვაში გეხმარებათ, ნამდვილად არსებობენ. გთავაზობთ, ყველაზე ეფექტურ დიეტურ მენიუს:

დღის რა პერიოდში უნდა მიიღოთ სხვადასხვა საკვები, რათა არ მოიმატოთ წონაში?

ჩვენი ჯანმრთელობისა და მომხიბვლელობისთვის, გარდა იმისა, რომ უნდა ვაკონტროლოთ, რას მივირთმევთ, ყურადღება უნდა მივაქციოთ, რა დროს რას ვჭამთ.

კეფირის კოქტეილი - უნიკალური რეცეფტი წონაში დასაკლებად

გთავაზობთ კოქტეილის რეცეპტს, რომელიც წვავს ცხიმს. მისი დალევა შესაძლებელია ყოველ დღე. დარიჩინი, ჯანჯაფილი და წიწაკა აუმჯობესებს საჭმლის მონელების პროცესს და ორგანიზმს ზედმეტი კილოგრამების მოშორებაში ეხმარება. კეფირის კოქტეილი ასევე კლავს შიმშილის გრძნობას.

კეტოგენური (კეტო) დიეტა - მენიუ და რაციონი
ლამაზი სხეულის ქონა ყოველი ქალის ოცნებაა. მოდური ტრენდები, დაკავშირებული ცხოვრების აქტიურ სტილთან და დიეტებთან, ქალებს ყველაზე მრავალფეროვან მეთოდებს სთავაზობს ზედმეტი კილოგრამების დასაკლებად, მაგრამ სამწუხაროდ, უმრავლესობა მათგანი სრულიად უსარგებლოა.
მარტივი დეტოქსი - გასახდომი სასმელი რომელსაც დიეტა არ სჭირდება
წარმოგიდგენთ სასმელის რეცეპტს, რომელიც დიეტის გარეშე დაგაკლებინებთ წონაში.
მაქსიმალური სარგებელი: როგორ შეურიოთ პროდუქტები ერთმანეთს სწორად
ყველაზე სასარგებლო კომბინაციები ჯანსაღი ცხოვრების წესის მიმდევრებისთვის.
10 ოქროს წესი გახდომის მსურველებისთვის

1. თუ მუცელზე ცხიმის დაწვა გსურთ, ვარჯიშის დროს მუცლის კუნთები დაჭიმული უნდა გქონდეთ.

როგორ ჩადგეთ სწრაფად ფორმაში დღესასწაულების შემდეგ - 8 საათიანი დიეტის ძირითადი პრინციპი
8 საათიანი დიეტის ძირითადი პრინციპი ინტერვალებით შიმშილია.

დღის განმავლობაში საკვების მიღება შეიძლება მხოლოდ 8 საათის განმავლობაში, დანარჩენი 16 საათი კი მხოლოდ წყლით ან ჩაით შემოიფარგლებით. კვების ეს სისტემა პირველად 2012 წელს გამოჩნდა, როცა დევიდ ზინჩენკოს წიგნი გამოვიდა, რომელიც New York Times-ის ბესტსელერი გახდა. რამდენიმე კვლევის შემდეგ, რომლებმაც ჯანმრთელობაზე ზიანის მიყენების გარეშე დიეტის ეფექტურობა დაამტკიცეს, მასზე კვლავ ალაპარაკდნენ.

კვების დრო შეგიძლიათ დამოუკიდებლად შეარჩიოთ - დილით 7 -ზე ან 11 სთ-ზე. თუ რას მიირთმევთ არჩევანი თქვენზეა. აკრძალვები არ არის, მაგრამ სწორი კვების წესს არავინ გამორიცხავს: დიდი რაოდენობით ბოსტნეული, მინიმუმი ტკბილი და ცომეული. დანარჩენი 16 სთ-ის მანძილზე შეგიძლიათ დალიოთ წყალი, შავი ყავა ან მწვანე ჩაი.

„16:8“-ის იდეოლოგები ამბობენ, რომ მაქსიმალურ შედეგს 8 კვირაში მიიღებთ. კიდევ ერთი აშკარა უპირატესობა - მეტაბოლიზმის დაჩქარებაა, რაც დამტკიცებულია ამერიკელი მეცნიერების მიერ.