ბომონდ-NEWS

5 მიზეზი, რატომ უნდა ჩაიცვა ორიგინალი ფეხსაცმელი
უკვე დიდი ხანია, რაც სპორტულმა სტილმა, სპორტდარბაზებიდან - „მეინსტრიმში“ გადაინაცვლა და ჩვენ ყოველდღიურობაში დამკვიდრდა. დღეისათვის, სპორტული ტანსაცმელი და ფეხსაცმელი ყველაზე კომფორტულ სამოსად ითვლება.

ქალებმა, მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელი - სპორტულით ჩაანაცვლეს, რომელსაც უკვე თავისუფლად უხამებენ კაბასაც, საოფისე ჩაცმულობასაც და კლასიკურ პალტოსაც კი.
ადრე, სპორტული ფეხსაცმლით არავინ მიდიოდა კლუბში ან რესტორანში, ახლა ყველაფერი პირიქითაა. როგორც The Telegraph აღნიშნავს, სპორტული ფეხსაცმლის უსასრულო არჩევანი შესაძლებლობას გვაძლევს ვიყოთ გამორჩეულები და თავი მოდის მიმდევარი საზოგადოების ნაწილად ვიგრძნოთ.

მსოფლიოში, ახალ-ახალი სტილის სპორტული ფეხსაცმელები თითქმის ყოველ დღე ჩნდება. ამიტომაც, ყველაზე მეტად ახლა ლიმიტირებული კოლექციები ფასობს.
სპორტული ფეხსაცმელი - ეს ბიზნესია, სადაც არ ღირს უცნობი მწარმოებლების პროდუქციების ლოდინი. შესაძლოა, სპორტული ფეხსაცმელი ვიზუალურად ძალიან მოგეწონოთ, მაგრამ ხარისხმა არ გაამართლოს თქვენი მოლოდინი და ძალიან მალე, ახალი ფეხსაცმელი გაგიხდეთ საყიდელი.
ყველა თანხმდება იმაზე, რომ ჯობია იყიდო ერთი და ხარისხიანი, ვიდრე იყიდო ბევრჯერ, და უხარისხო ნაწარმი.

აი, 5 განსხვავება ორიგინალ და „ფეიკ“ ფეხსაცმელს შორის

1. ნაკერი

უხარისხო და ყალბ სპორტულ ფეხსაცმელს, ხშირ შემთხვევაში ნაკერები იდეალურად სწორ ხაზზე არ აქვს. ზოგჯერ, შეიძლება ნაპირიდანაც „გარბოდეს“, ან ძაფები ირღვეოდეს ადვილად.

2. მატერია

შეამოწმეთ, რამდენად ნატურალური მატერიისგანაა დამზადებული. თუ თქვენ ხელში ხელოვნური ქსოვილისგან შეკერილი „ბოტასი“ გიჭირავთ, დაფიქრდით.

3. დეტალები

შეამოწმეთ, ადგილზეა თუ არა ლოგოტიპი და რამდენად სწორადაა დატანილი. პატენტებს ხშირად დაბრეცილად აქვს დაკერებული და ფერითაც განსხვავდება. მაგალითად, თეთრის ნაცვლად, შეიძლება ღია ნაცრისფერი იყოს.

4. სუნი

უხარისხო სპორტული ფეხსაცმელი ადვილად იღებს უსიამოვნო სუნს.

5 გამოშვების წესი

ასევე, კარგად დააკვირდით ფეხსაცმლის „ენის“ შიგნითა მხარეს მოცემულ იარლიყს და ყურადღებით წაიკითხეთ ინფორმაცია, გამოშვების წესლი, ქვეყანა და ა.შ.

მთავარი განმასხვავებელი ნიშანი კი რა თქმა უნდა, ფასია. ხარისხიანი პროდუქცია შედარებით ძვირი ღირს, ვიდრე უხარისხო. ამას გარდა, ხარისხიან ფეხსაცმელს სპეციალური ორთოპედიული ჩასაფენი აქვს, რაც ხელს უშლის ბრტყელი ტერფის განვითარებას და სასიარულოდ ძალიან კომფორტულია.

აუცილებლად ისარგებლეთ ფასდაკლებებით, რომელსაც ცნობილი, გამოცდილი და ხარისხიანი ბრენდები სეზონურად აცხადებენ. გადაიხადეთ ცოტა მეტი და სამაგიეროდ, ფეხსაცმელი დიდხანს და ერთგულად მოგემსახურებათ.

ასეთი სპორტული ფეხსაცმლის შეძენა შეგიძლიათ მაგალითად, მაღაზია „ნიუ ბალანსში“, რომლის ფილიალებიც ვაჟა-ფშაველას #20-სა და „ისთ ფოინთში“ მდებარეობს, ხოლო თუ მიწოდების სერვისით გინდათ ისარგებლოთ, მაშინ შეიძინეთ ონლაინ - www.paradisi.ge -ზე.
5 ყველაზე გამორჩეული ხელნაკეთი კალმების ბრენდი - რას გვთავაზობს ქართული ბაზარი?
კა­ლა­მი მის მფლო­ბელ­ზე მრავ­ლისმთქმე­ლია. სწო­რედ ამი­ტომ ცდი­ლო­ბენ კალ­მე­ბის მწარ­მო­ებ­ლე­ბი, შექ­მნან უნი­კა­ლუ­რი და ძვირ­ფა­სი პრო­დუქ­ტე­ბი, რომ­ლებ­საც მო­მა­ვა­ლი მფლო­ბე­ლე­ბი მო­უთ­მენ­ლად და­ე­ლო­დე­ბი­ან და მათი ფლო­ბით ია­მა­ყე­ბენ.

მსოფ­ლი­ო­ში კალ­მე­ბის მწარ­მო­ე­ბე­ლი რამ­დე­ნი­მე ბრენ­დია, რო­მელ­თა სა­ხე­ლე­ბიც ყვე­ლამ იცის და მათი ფლო­ბის პრი­ვი­ლე­გია მხო­ლოდ გან­სა­კუთ­რე­ბულ ადა­მი­ა­ნებს აქვთ. სწო­რედ ასე­თებს წარ­მო­გიდ­გენთ ახლა:

 

Ferrari da Varese Pens - მსოფ­ლი­ო­ში ცნო­ბი­ლი იტა­ლი­უ­რი ბრენ­დი, რომ­ლის კალ­მე­ბიც უძ­ვირ­ფა­სე­სი სა­ჩუ­ქა­რია. კომ­პა­ნია მი­ლა­ნის ჩრდი­ლო­ე­თით შვე­ი­ცა­რი­ის სა­ზღვრი­დან რამ­დე­ნი­მე მი­ლის მო­შო­რე­ბით მდე­ბა­რე­ობს პა­ტა­რა ქა­ლა­ქი ვა­რე­ზე. სწო­რედ აქ, ერთი დე­კა­დის წინ მა­რიო ფერ­ა­რიმ და­წყო კალ­მე­ბის გა­კე­თე­ბა. ბრენ­დს ახლა საგ­ვა­რე­უ­ლოს მე­ო­რე თა­ო­ბა მარ­თავს და საკ­მა­ოდ წარ­მა­ტე­ბი­თაც.

Ferrari da Varese Pens-ის კალ­მე­ბი არა მხო­ლოდ კონ­ტი­ნენტზე, არა­მედ მსოფ­ლიო მას­შტა­ბით უდი­დე­სი პო­პუ­ლა­რო­ბით სარ­გებ­ლობს. ამ­ჟა­მად კალ­მე­ბის წარ­მო­ე­ბის ნა­წი­ლი გერ­მა­ნი­ა­ში ხდე­ბა, ნა­წი­ლი კი - მის სამ­შობ­ლო­ში.

ბრენ­დი იმით არის გა­მორ­ჩე­უ­ლი, რომ მისი ხელ­ნა­კე­თი კალ­მე­ბი ძვირ­ფას­თან ერ­თად, მე­ტად რო­მან­ტი­კუ­ლი­ცაა. სწო­რედ ამი­ტომ, როცა გინ­დათ, რომ თქვე­ნი სა­ჩუ­ქა­რი გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი და გა­მორ­ჩე­უ­ლი იყოს, სწო­რედ ამ ბრენ­დს უნდა მი­მარ­თოთ.

 

Caran d'Ache Pens - ბრენ­დი 1924 წელს არ­ნოლდ შვა­ით­ზერ­მა შექ­მნა.კალ­მე­ბი ხე­ლით იქ­მნე­ბა. ბრენ­დის შემ­ქმნე­ლე­ბი ცდი­ლო­ბენ, ძვირ­ფა­სი კალ­მე­ბით ხე­ლით წე­რის კულ­ტუ­რა შე­ი­ნარ­ჩუ­ნონ. ამ ბრენ­დის კალ­მე­ბის დიდ უმე­ტე­სო­ბას სა­მუ­და­მო გა­რან­ტია აქვს. ეს კი უკვე ავ­ტო­მა­ტუ­რად მის ხა­რისხსა და თვი­სე­ბებ­ზე მე­ტყვე­ლებს.

ბრენ­დის სტრა­ტე­გია იმა­ში მდგო­მა­რე­ობს, რომ შვე­ი­ცა­რი­უ­ლი სა­ა­თე­ბის წარ­მო­ე­ბის ხა­რის­ხი და დონე შე­ი­ნარ­ჩუ­ნონ. Caran d'Ache Pens-ის კალ­მე­ბი გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი ხა­რი­სი­ხის პა­რა­ლე­ლუ­რად, სრუ­ლი­ად უნი­კა­ლუ­რი დი­ზა­ი­ნი­თაც გა­მო­ირ­ჩე­ვი­ან. ბრენ­დი ორი მი­მარ­თუ­ლე­ბით - კლა­სი­კუ­რი და თა­ნა­მედ­რო­ვე კალ­მე­ბის შექ­მნა­ზე მუ­შა­ობს. წარ­მო­ე­ბის პრო­ცეს­ში ხში­რად გა­მო­ი­ყე­ნე­ბენ ოქ­როს.

 

Waldmann - კომ­პა­ნი­ის ის­ტო­რია 1918 წელს იწყე­ბა. ეს არის ბრენ­დი, რო­მე­ლიც წელს 100 წლის იუ­ბი­ლეს აღ­სა­ნიშ­ნავს და აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია ისიც, რომ მისი პრო­დუქ­ცია სა­ქარ­თვე­ლო­შიც იყი­დე­ბა. მის სა­ხელს უკავ­შირ­დე­ბა პირ­ვე­ლი 2 და 4 ფე­რი­ა­ნი კა­ლა­მი. აღ­ნიშ­ნუ­ლი სის­ტე­მა სწო­რედ Waldmann-მა და­ა­პა­ტენ­ტა.

ამ ბრენ­დის ყვე­ლა კა­ლა­მი მო­ვერ­ცხლი­ლია 925 სინ­ჯი­ა­ნი ვერ­ცხლით. არ­სე­ბობს ექ­სკლუ­ზი­უ­რი მო­ოქ­რო­ვი­ლი მო­დე­ლე­ბიც. თა­ვი­სი ის­ტო­რი­ის მან­ძილ­ზე ბრენ­დი კალ­მე­ბის დამ­ზა­დე­ბის უნი­კა­ლუ­რი მე­თო­დით მუ­შა­ობს და ის დღემ­დე შე­უც­ვლე­ლია.

სა­ქარ­თვე­ლო­ში ამ ბრენ­დის კალ­მე­ბის შე­ძე­ნა "ბიბ­ლუ­სი გა­ლე­რე­ებ­შია" შე­საძ­ლე­ბე­ლი (ჭავ­ჭა­ვა­ძის 7, კან­დე­ლა­კის 7), სა­დაც სურ­ვი­ლი­სა­მებრ უნი­კა­ლურ კალ­მებ­ზე გრა­ვი­რე­ბა­საც გთა­ვა­ზო­ბენ.

 

Montegrappa -1912 წლი­დან Montegrappa იტა­ლი­ის ის­ტო­რი­ის ნა­წი­ლია.ეს არის კალ­მე­ბის მწარ­მო­ე­ბე­ლი პირ­ვე­ლი იტა­ლი­უ­რი კომ­პა­ნია, რო­მე­ლიც დღეს მსოფ­ლიო მას­შტა­ბით მე­ტად პო­პუ­ლა­რუ­ლი და პრეს­ტი­ჟუ­ლი ბრენ­დია. Montegrappa-ს კალ­მე­ბი სა­ოც­რად დახ­ვე­წი­ლია და წე­რის დროს მის მფლო­ბელს გან­სა­კუთ­რე­ბულ ემო­ცი­ებს უღ­ვი­ძებს.

კა­ლამ­მა შექ­მნის­თა­ნა­ვე დიდი პო­პუ­ლა­რო­ბა მო­ი­პო­ვა და ის მალე სა­წე­რი კალ­მი­დან გარ­და­იქ­მნა აქ­სე­სუ­ა­რად, რო­მე­ლიც მის მფლო­ბელ­ზე ბევ­რს ამ­ბობ­და. მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი დი­ზა­ი­ნის მი­უ­ხე­და­ვად არის გარ­კვე­უ­ლი შტრი­ხე­ბი, რო­მე­ლიც ამ ბრენ­დის ყვე­ლა მო­დელს აქვს და მისი ამოც­ნო­ბის სა­შუ­ა­ლე­ბას იძ­ლე­ვა. კალ­მე­ბის სა­წარ­მო­ებ­ლად ოქ­რო­სა და ვერ­ცხლის მა­სა­ლას იყე­ნე­ბენ.

 

A S.T. Dupont - ეს არის ფრან­გუ­ლი ბრენ­დი, რო­მე­ლიც მე-19 სა­უ­კუ­ნი­დან არ­სე­ბობს. კალ­მე­ბის პრეს­ტი­ჟუ­ლო­ბას მათი უნი­კა­ლუ­რი დი­ზა­ი­ნი გა­ნა­პი­რო­ბებს. შემ­ქმნე­ლე­ბი თი­თო­ე­ულ წვრილ­მანს დიდ ყუ­რა­დღე­ბას აქ­ცე­ვენ და სწო­რედ ამის შე­დე­გია, რომ სა­ბო­ლოო პრო­დუქ­ტი მე­ტად დახ­ვე­წი­ლი და გა­მორ­ჩე­უ­ლია.

ბრენ­დი იმი­თაც არის ცნო­ბი­ლი, რომ სა­მე­ფო ოჯა­ხე­ბის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი, დადგვა­როვ­ნე­ბი და ცნო­ბი­ლი სა­ხე­ე­ბი ხსი­რად სწო­რედ Dupont-ის კალ­მებს იყე­ნე­ბენ. კომ­პა­ნია კლა­სი­კუ­რის პა­რა­ლე­ლუ­რად, სრუ­ლი­ად ექ­სტრა­ვა­გან­ტულ კალ­მებ­საც ქმნის.

ივანე ქეშიკაშვილის ბლოგი - დღეს მოდაშია ყველაფერი
როცა თანამედროვე მსოფლიოსა და მის განვითარებაზე ვსაუბრობთ, შეუძლებელია გვერდი ავუაროთ ტექნოლოგიურ მიღწევებს და შედეგად, ხელოვნების სხვადასხვა დარგის წინსვლას. ერთი შეხედვით, ტექნოლოგიური პროგრესი პირდაპირ უნდა აისახებოდეს ხელოვნების ამა თუ იმ დარგის აღმავლობაზე, მაგრამ თუ დავუკვირდებით, შედეგი იმავეზე არ მიგვითითებს. კლასიკად ქცეული ფილმების ახალი ეკრანიზაცია, ცნობილი მუსიკალური ჰიტების გარემიქსებული ვერსიები და რაც მთავარია, ჩვენი საუბრის მთავარი თემა - მოდა და მოდური ტენდენციები.



მიმდინარე ან თუნდაც გასული მოდის კვირეულების მიმოხილვისას, ცალსახად ნათელია ტექნოლოგიური წინსვლა, მაგრამ თავად მოდა თითქოს იგივე დარჩა ან ცოტა მივიწყებული გამოაშკარავა. ფართოდ გავრცელებული 90-იანების სილუეტები, გასული საუკუნის სხვადასხვა ხელოვნების მიმდინარეობის ზეგავლენა, გვიქმნის შთაბეჭდილებას, რომ თითქოს ხელოვნება, ჩვენი მსჯელობის შემთვევაში კი, კერძოდ მოდა, კრიზისს განიცდის. ამის დასტურად ის ფრაზაც გამოდგება, რომელსაც ბევრი მოდის კრიტიკოსი თუ გამოცემა გვაუწყებს - „დღეს მოდაშია ყველაფერი“.



მოგვწონს და ზოგჯერ აღტაცებასაც იწვევს ხოლმე სხვადასხვა ცნობილი ბრენდის ჩვენებები, მაგრამ თუ დავუკვირდებით, გვრჩება შთაბეჭდილება, რომ თითქოს ეს უკვე ნანახი გვაქვს შესაძლოა წინა ჩვენებაზე, ან რამდენიმე ათეული წლის წინათ. დასაფიქრებელია ის ტენდენციაც, რომ მსოლფიო ეძებს ახალ, კრეატიულ და დამწყებ დიზაინერებს. სავარაუდოდ ეს იმ კრიზის ერთგვარი ამოხნა და გადაწყვეტაა, რომელის დამარცხებაც სურთ მსოფლიო მოდის საბჭოებს. ისეთი უმსხვილესი ბრენდებიც, რომელთა სახელი და არსებობა უკვე საუკუნეს ითვლის, კრეატიული დირექტორების პოზიციაზე სულ უფრო ხშირად, ახალგაზრდა და ახალბედა დიზაინერებს ირჩევენ. დღითიდღე მოდა თითქოს ცდილობს გაემიჯნოს ხელოვნებას და ბოლომდე იქცეს ბიზნესად. საზოგადოებას უჭირს საუკეთესო ბალანსის პოვნა ამ ორ მიმართულებას შორის. დარწმუნებული ვარ, ბალენსიაგას კრეატიული დირექტორი დემნა გვასალია, საკმაოდ მოთხოვნადი კადრია და ბევრი ცნობილი ბრენდი ისურვებდა მასთან თანამშრომლობას, მაგრამ არა იმის გამო, რომ მსოფლიოს ძალიან მოსწონს უზომო და უსქესო სამოსი, არამედ მხოლოდ იმიტომ, რომ ეს ყველაფერი დღეს გაყიდვადია.



ყველაზე რთული კი მოდის ბიზნესში, აღნიშნული ფსიქოლოგიაა. ვიქმნით ილუზიას, რომ დიზაინერები გვთავაზობენ მოდას, ტენდენციას, ჩაცმის სტილს, სინამდვილეში კი, ამას ჩვენ ვკარნახობთ. ჩვენ ვწყვეტთ, ჩვენგან იღებენ გზავნილს, თუ რა გვინდა, რა გვჭირდება საკუთარი კომფორტისთვის. ჩვენი ქუჩის სტილი, ყოველდღიური ჩაცმულობა კარნახობს მოდის ფუძემდებლებს ჩვენს სავარაუდო არჩევანს, იმას, თუ რა გვსურს, რას ვიყიდით. რეალურად, დღეს ცოტა თუ შევიძენთ ისეთ ნივთს, რომლის ჩაცმაც თვეში ერთხელ ან უფრო იშვიათადაც მოგვიწევს. სამაგიეროდ ყველა გაიმეტებს, თუნდაც საკმაოდ სოლიდურ თანხას, ისეთი რამის საყიდლად, რომელსაც თითქმის ყოველდღიურად მოიხმარს და მასში თავს კომფორტულად იგრძნობს.



სასიხარულოა ის ფაქტი, რომ კიდევ არსებობენ ადამიანები, რომლებსაც ნამდვილად აქვთ სტილის შეგრძნება. „მოდური ადამიანი“ ტენდენციურობაა, ტენდენციურობა კი დროებითია. ადამიანს, რომელსაც პერსონალური სტილი აქვს, ნაკლებად აინტერესებს კონკრეტულ ეტაპზე საზოგადოებრივი აზრის რომელ გამოწვევას კარნახობს ესა თუ ის ცნობილი ბრენდი, ვერც „მასთ ჰევი“ , რომელიც მილიონობით მოდას აყოლილი ადამიანის სტილია, გახდება მისთვის ატაცებული სამოსის ტიპი.



კიდევ ერთი რეალობა, რომელიც მოდის კულტურას ანადგურებს, დღესდღეობით ძალზედ პოპულარული „ინფლუენსერების“ ინსტიტუტია. თანამედროვე მსოფლიოში სოციალური ქსელების ბუმია, ძალიან ბევრ ჩვენგანს პირად ინსტაგრამზე გამოწერილი ჰყავს ისეთი ადამიანები, რომლებიც კონტრიბუციას უწევენ სხვადასხვა ცნობილ ბრენდებს. გაურკვეველი პროფესიისა და საზოგადოებრივი სტატუსის მქონე ვარსკვლავი კიმ კარდაშიანი, დღესდღეობით ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული ადამიანია მსოფლიოში და შესაბამისად, თვალშისაცემ პოზიციას ფლობს სოციალურ ქსელებშიც.



უამრავი ადამიანი ადევნებს აქტიურად თვალ-ყურს კიმის ინსტაგრამს, თუ რა ფოტოს გამოაქვეყნებს და რა ეცმევა, რათა მას მიბაძონ და მისგან მაგალითი აიღონ. მიბაძვის სურვილი იმდენად დიდია, რომ მხოლოდ ჩაცმა-დახურვის სტილით არ შემოიფარგლება და გარეგნულ იერსახეზეც ვრცელდება. მსგავსს ინფლუენსერებს გასაქანი ფულმა და ცნობილმა ბრენდემა მისცეს. ბევრი დიდი მოდის სახლი ქმნის ძალიან დიდ გარდერობს კიმისთვის და მსგავსი ადამიანებისთვის, რომ მათ ქუჩაში, სხვადასხვა საღამოზე, სანაპიროსა და უკვე საწოლშიც კი ატარონ მათი სამოსი და გამოაქვეყნონ ფოტო, რის შედეგადაც მართლაც წარმოუდგენლად იზრდება მოთხოვნა სხვადასხვა კონკრეტულ ერთეულზე. სწორედ ამისთვის ხდება აუცილებელი, რომ შეიქმნას მასობრივი, მასისთვის გათვლილი სამოსი, რომელიც მარტივად მისაღები იქნება ყველა ტიპის ადამიანისთვის.



ამ პრობლემის მოგვარება არცთუ ისე რთული იქნებოდა, დამყარებული რომ ყოფილიყო ბალანსი ხელოვნებასა და ბიზნესს შორის. მოდა ხელოვნებაა, შეკერილი კაბა კი ხელოვნების ნიმუში. „ჯოკონდა“ მიუღებელი იქნებოდა მოსახლეობის 90 პროცენტისთვის, რომ არ ყოფილიყო დიდი შემოქმედის გენიალური ქმნილება. მას ექნებოდა რიგითი პორტრეტის სტატუსი და ცოტა ვინმე თუ მოისურვებდა მის ნახვას, ან იქნებ არც დაემკვიდრებინა ადგილი საგამოფენო სივრცეში.


ივანე ქეშიკაშვილი 

დემნა გვასალიას მორიგი პროვოკაციული კოლექცია
ემნა გვასალია ახალი კოლექციით დაბრუნდა პარიზის მოდის კვირეულზე და თქვენთვის ალბათ უკვე მომაბეზრებელი გახდა ის სიტყვები, რომლებსაც ახლა დავწერ: დემნამ მთელი ინტერნეტსივრცე აალაპარაკა! ყველა შევეჩვიეთ იმ ფაქტს, რომ ქართველი დიზაინერისთვის არ არსებობს სერიოზულობის ბარიერი. ყოველი კოლექციის შემდეგ ინტერნეტში მრავალ პოსტს შეხვდებით შინაარსით: „დემნა გვასალია ისევ „ეღადავება“ საზოგადოებას“, „დემნა გვასალიამ კიდევ ერთხელ დაგვტროლა“ და ასე შემდეგ, ჯობს აღარ გავაგრძელო. ყველაზე საინტერესოა ერთი რამ: რაც არ უნდა არასერიოზულად შეხედოთ მის შემოქმედებას, ფაქტია, რომ ბოლო წლების განმავლობაში მისი პროდუქტი ერთ-ერთი ყველაზე გაყიდვადია მსოფლიოს მასშტაბით. ხალხს როგორც ჩანს მოსწონს კიდეც ცინიზმის, ირონიისა და „დატროლვის“ შერწყმა მოდასთან. სამწუხაროდ, ქართველი საზოგადოების საკმაოდ დიდ ნაწილს ბევრი დრო დასჭირდა დიზაინერის შესაყვარებლად იმის გამო, რომ დემნა საჯაროდ დაინიშნა ბიჭზე. გვასალიამ ქართველი ხალხის გული გასულ ზაფხულს მოიგო. ალბათ ბევრ თქვენგანს ახსოვს საკმაოდ პატრიოტული კოლექცია, რომელიც მოიცავდა მაისურებს ქართული წარწერებით, ჯინსის კურტკას, რომელზეც გალაკტიონის ლექსი ეწერა და კიდევ სხვა მრავალს. ამ ჩვენების შემდეგ დემნას ორიენტაცია მეორეხარისხოვანი გახდა, რაც ნამდვილად სასიხარულოა. თუმცა, დროა მოვრჩეთ ზოგად მიმოხილვასა და ხალხის დამოკიდებულებაზე საუბარს. მინდოდა დამეწერა, დემნას ირონიულ ხასიათსაც შევეშვათ-მეთქი, მაგრამ მის ბოლო კოლექციაში მაინც უხვად შეხვდებით ამას, ამიტომ ჯობს პირდაპირ ჩვენებაზე გადავიდე.

ბაკა ალავიძის
ბლოგი   

“გაფრთხილება!! რასაც ახლა შეესწრებით, შეგძრავთ. შოკშიც კი ჩაგაგდებთ. არსებობს კაცობრიობის ბნელი მხარე, რომლის დანახვის საშუალებასაც ცენზურა არ გაძლევთ... მაგრამ ჩვენ მოგცემთ. ამის ნახვა სარისკოა.“

სწორედ ეს სიტყვები ეწერა მაისურზე იმ მოდელს, რომელმაც გასულ ღამეს დემნა გვასალიას ბრენდის, ვეტმონსის მორიგი ჩვენება გახსნა. ღორის გრიპი, სმარტფონები, სათამაშოები და ნიღბები მცირე ჩამონათვალია იმისა, რასაც ჩვენებაზე მოკრავთ თვალს. დემნა არ უფრთხის ხმამაღალ განცხადებებს, თუნდაც პოლიტიკურს და ეს გუშინდელ ჩვენებაზეც დავინახეთ. მაისურებზე გადატანილ საპრეზიდენტო პოსტერსა და ამოტრიალებულ ანარქიზმის სიმბოლოს ბევრი რამის თქმა შეუძლია დიზაინერის პოლიტიკურ ხედვაზე. აღსანიშნავია 90-იანების გავლენაც, რომელიც ნათლად გამოიხატება მაისურზე, წარწერით „კორპორატიული ჟურნალები ჯერ კიდევ დაბალი დონისაა“.

ჟურნალ „როლინგ სთოუნსის“ ძალიან ცნობილი ნომრის ყდაზე, რომელზეც ჯგუფი ნირვანაა დაბეჭდილი, კურტ კობეინს აცვია მაისური ზემოთნახსენები წარწერით. ეს ნომერი 1992 წელს გამოვიდა და როგორც ხედავთ, დღემდე ინარჩუნებს აქტუალობას.

გვასალია თანამედროვე ახალგაზრდებსაც საინტერესო სახით წარმოგვიდგენს. თავსაბურავიანი მოდელები (და ეს თავსაბურავები... საკმაოდ დიდია) ტელეფონებს უყურებენ და ისე დადიან პოდიუმზე და ვერ შევედავებით, მართლაც ზუსტად აღწერა მდგომარეობა. გარკვეული დატვირთვა აქვთ კოლექციაში გამოტანილ ნიღბებსაც, რომლებიც ჩვენს რეალურ სახესა და სისუსტეებს მალავენ და თავს უსაფრთხოდ გვაგრძნობინებენ. ზემოთხსენებული თავსაბურავი, ანუ კაპიუშონი, დემნამ კულისებში განიხილა ჟურნალისტებთან: „ისინი ჩვენს იდენტობას მალავენ და ასევე ჩემს ახლანდელ მდგომარეობას აღწერენ. მას შემდეგ, რაც წვეულებებსა და დალევას შევეშვი, უფრო ასოციალური გავხდი“, - ამბობს დიზაინერი.

წინა ბლოგში დავწერე, შესაძლოა, ნეონური ფერები გავლენიანი დიზაინერების ჩვენებაზე ვიხილოთ მომავალში-მეთქი და მოლოდინიც გამართლდა. ვეტმონსის პოდიუმზე ვარდისფერი ნეონის კომბინიზონი ვნახეთ, რომელიც, კიდევ ერთხელ ვიტყვი, 90-იანების გავლენას ადასტურებს. დემნა აგრძელებს სხვადასხვა ფერის ჯინსების ერთმანეთზე მიკერების ტრადიციას (რაც არც თუ ისე ორიგინალურია, მარჯიელას თუ გავიხსენებთ). რაც შეეხება დიზაინერის ცინიკურ ჩანართებს, ინტერნეტმა განსაკუთრებულად სწრაფად აიტაცა მაისურები, წარწერით: „ჩემი დაბადების დღეა და მხოლოდ ეს ზედმეტად ძვირი ვეტმონსის მაისური მაჩუქეს“ და „მე ღორის გრიპს გადავურჩი, ამიტომაც ვეგანი გავხდი“. ყურადღების გარეშე არ უნდა დავტოვოთ დუტის ქურთუკები და მათი ახალი სტილი. გვასალიამ საკმაოდ მიმზიდველი ცვლილება შეიტანა მათ დიზაინში-ისინი მხრებზეა გადმოსული.

კოლექციაში აუცილებლად ამოიკითხავთ თინეიჯერულ ამბოხს, განსხვავებულობის სურვილს, ასოციალურობას, თანამედროვე პრობლემებსა და კიდევ ძალიან ბევრ მესიჯს. დემნას კოლექციებს სწორედ ეს ახასიათებს-წარსულისა და აწმყოს კომბინაცია, ტანსაცმლის მეშვეობით ძველ და ახალ საზოგადოებათა აღწერა, ტკივილისა და ტრამვის ტრანსფორმაცია და მაყურებლისთვის განდობა.

საინტერესოა, რას გვიმზადებს დიზაინერი შემდეგი კოლექციისთვის?
აღმოაჩინე #ბიუთისაიდუმლო - ვახშამი ესთეტიური ნოტებით
გ ასულ კვირას ჟურნალმა ბომონდმა "პიანო ბარში" ცნობილ ქალბატონებს უმასპინძლა. მათ ულამაზესი გარემო, სასიამოვნო მუსიკა და უგემრიელესი კერძები დახვდათ. მე-7 სართულზე, ულამაზესი ხედის ფონზე განახლებული მენიუ და ცქრიალა ღვინო ყველასთვის საყავრელ კომბინაციას ქმნიდა. ყველა ვთანხმდებით, რომ თანამედროვე ადამიანი სულ უფრო მეტად ზრუნავს სილამაზესა და ჯანმრთელობაზე, რაც უფრო მეტ ზიანს გვაყენებს გარემო პირობები, მით უფრო მნიშვნელოვანია ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა,რომელიც თავის მოვლის საშუალებებთან პირდაპირ კავშირშია.

ზამთარში კანს განსაკუთრებული მოვლა სჭირდება. სწორედ ამიტომ საღამოს პარტნიორმა, "ჯი პი სი-მ" NUXE-ის ახალი, ინოვაციური პროდუქტის "Aquabella"-ს შესახებ ამცნო ქალბატონებს. მოცემული ნაკრები მოიცავს ნატურალურ ინგრედიენტებე დამზადებულ კანის განსაკუთრებული მოვლის საშუალებებს. ასევე, ჟურნალი ბომონდის მთავარმა რედაქტორმა, თეა აგლაძემ სასიამოვნო სიახლე დაანონსა; მომვალი წლიდან ჟურნალს მთავარ გამოცემასთან ერთად დაემატება ბომონდ-Beauty, რომელიც თქენთვის საინტერესო ადამიანების სილამაზის საიდუმლოებს გაგაცნობთ და გახდება გიდი, რათა უფრო კომფორტულად და ლამაზად იგრძნოთ თავი სილამაზის მარტივი და საინტერესო საშუალებებით.
ნიკი მინაჟის ახალი პარტნიორი უკიდურესად მძიმე წარსულით
ბოლო თვეების განმავლობაში ქალი რეპერები მრავალ სკანდალში ეხვევიან და რა თქმა უნდა, არც ნიკი მინაჟი ჩამორჩენილა ამ ტენდეციას. რეპერმა გუშინ სოიალურ ქსელში გამოაქვეყნა ვიდეო, რომელიც თავის დაბადების დღეზეა გადაღებული. ვიდეოში ნიკისთან ერთად ჩანს მამაკაცი, რომელზეც დადიოდა ჭორები, რომ რეპერის ახალი პარტნიორი იყო. ფანებმაც რა თქმა უნდა არ დააყოვნეს და მალევე გაარკვიეს უცხო მამაკაცის ვინაობაც. ნიკის ახალ რჩეულს კენეთ ფეთი ჰქვია და იგი 40 წლისაა. ~ როგორც ირკვევა, ისინი უკვე რამდენიმე თვეა ერთმანეთს ხვდებიან, მაგრამ ახალ სასიყვარულო ისტორიას თან ახლავს სკანდალიც.

ინტერნეტში გავრცელდა ფაქტები კენეთის კრიმინალური წარსულის შესახებ. სანდო წყაროები წერენ, რომ რეპერის ახალი პარტნიორი თორმეტჯერ არის ნაჯდომი ციხეში. ფეთი 16 წლის ასაკში გოგოს გაუპატიურებისთვის დააპატიმრეს, ამის შემდეგ მას მკვლელობისთვისაც იჭერენ 7 წლით. მოკლედ, მის მიერ ჩადენილი დანაშაულების სია საკმაოდ დიდია. გუშინდელიდან მოყოლებული, ნიკი და მისი ახალი რჩეული განხილვის საგნები არიან და ახალი რომანის მიმართ უარყოფით დამოკიდებულებას რეპერის ფანები არ მალავენ. ნეგატიურ კომენტარებს მალე თავად რეპერი გამოეხმაურა. ნიკიმ ინსტაგრამზე თავის პარტნიორთან ერთად გადაღებული რომანტიული ფოტოები ატვირთა სათაურით: „ოჰ, მათ ლაპარაკი უნდათ? მაშინ მივცეთ მიზეზი, რომ ილაპარაკონ.“
საინტერესოა, იქონიებს თუ არა გავლენას საზოგადოების დამოკიდებულება რეპერის ახალ ურთიერთობაზე.

ბაკა ალავიძე
Streetstyle-ი შანხაის მოდის კვირეულზე
მოდის კვირეული შანხაიში დასასრულს უახლოვდება და ესტაფეტას უთმობს სეულსა და ტოკიოს. მთელი ამ დღეების განმავლობაში მოდის მიმდევრები დაუღალავად ესწრებოდნენ ჩვენებებს და ფოტოგრაფების წინაშე ყველაზე წარმოუდგენელ ლუქებში გამოწყობილები პოზირებდნენ. ნეონის სამუშაო ქურთუკები, უჩვეულო ფეხსაცმელები და ჩანთები, მათ ეცვათ სეზონის ყველაზე მოდური სპორტული ფეხსაცმელები, მამაკაცის მხრებიანი პიჯაკები, აბრეშუმის ქალური კაბები და ტყავის საწვიმრები - ყველაფერი, რასაც მთელი მსოფლიოს მოდის მიმდევრები ატარებენ.

ანა ვერძაძე



















თბილისის მოდის კვირეული დღეს გაიხსნება!
თბილისის მოდის კვირეულის მე -18 სეზონი დღეს ქართული კულტურის ლეგენდის, ქართული სტილის კერპის ბელა მირიანაშვილისადმი მიძღვნილ ღონისძიებით -,,Style Icon” გაიხსნება, რომელსაც SOLO წარმოადგენს.

2019 წლის გაზაფხული - ზაფხულის სეზონის კოლექციების ჩვენებებს, შოურუმს და სხვა ღონისძიებებს ღვინის უბანი უმასპინძლებს.

კვირეულის 4 დღიანი პროგრამა 20-მდე ღონისძიებას მოიცავს, რომელთა შორისაა ქართველი და უცხოელი დიზაინერების: ლაშა ჯოხაძის, „მირო“-ს, „ეტერე“-ს, „მატურელი“-ს, „მაკმარი“-ს, „რუარუა“-ს, ლაშა დევდარიანის, „წითე“-ს და სხვათა ჩვენებები. 

კვირეული ქეთი ჩხიკვაძის ჩვენებით დაიხურება.

მოდის კვირეულის ეს სეზონი გამორჩეული იქნება, ვინაიდან ის განსხვავებული კონცეფციით წარდგება მაყურებლის წინაშე.
მოდის კვირეულის ფარგლებში მოეწყობა გლამურული ეკობაზარი, სადაც წარმოდგენილი იქნება ქართული ეკოპროდუქცია.

10 ფაქტი ქალის სხეულზე, რომელიც უნდა იცოდეთ!

1. ქალს გული უფრო სწრაფად უცემს, ვიდრე მამაკაცს.

საქართველოში „ლექსუსის“ პირველი ოფიციალური სადილერო ცენტრი გაიხსნა

ბოლო პერიოდში, საქართველოს საავტომობილო ბაზარი საგრძნობლად და აქტიურად იზრდება. ეს დინამიკა განსაკუთრებულად შეინიშნება საავტომობილო ბაზრის პრემიუმსეგმენტში, სადაც მოწოდებასთან ერთად მომხმარებელთა მოთხოვნებიც მატულობს.

გამომდინარე იქიდან, რომ „ლექსუსი“ უკვე დიდი ხანია, ქართველი მძღოლების რჩეულ ბრენდად ითვლება, კომპანიამ გადაწყვიტა, საქართველოში ოფიციალური წარმომადგენელი ჰყოლოდა. შესაბამისად, არსებულ და პოტენციურ კლიენტებს მალე საშუალება ექნებათ, „ლექსუსის“ ოფიციალური პროდუქცია უკვე უშუალო დილერისგან, თბილისშივე შეიძინონ.

„ლექსუს თბილისი“ 10 ოქტომბერს, აღმაშენებლის ხეივნის 160 ნომერში გაიხსნა და მომხმარებლებს ისეთ მოდელები წარუდგინა, როგორებიცაა: კროსოვერები - NX და RX, სედანები - ES და LS, მაღალი გამავლობის ავტომობილები - GX და LX და კუპე - LC. მათ შორის NX, RX, LS და LC ჰიბრიდული ძრავებითაც იქნება ხელმისაწვდომი. იქვე არის განთავსებული „ლექსუსის“ სერვისცენტრიც, სადაც მსურველებს გამოცდილი პროფესიონალები მოემსახურებიან.

„ლექსუსი“ არის ბრენდი მათთვის, ვისთვისაც სტილი და ხარისხი თანაბრად მნიშვნელოვანია. ჩვენი მომხმარებლები მანქანის მართვით სრულყოფილ სიამოვნებას იღებენ და თავადვე აღნიშნავენ, რომ კომფორტი, რომელსაც ის უქმნით, შეუცვლელია. – აღნიშნავს ლაშა ლომიძე, „ლექსუს თბილისის“ გენერალური დირექტორი, – „გვიხარია, რომ საქართველოს „ლექსუსის“ ოფიციალური დილერი ეყოლება და ქართველი მომხმარებლები ჩვენი ბრენდის პროდუქციის შეძენას უშუალო წარმომადგენლისგან შეძლებენ. აქ მომხმარებლებს ისე დახვდებიან, როგორც სახლში მოსულ სტუმრებს. სწორედ ესაა იაპონური სტუმართმოყვარეობის ფილოსოფია, რომელსაც „ომოტენაში“ ჰქვია და რომელიც თითოეული სტუმრის საჭიროების გათვალისწინებას, ყველა დეტალისათვის ყურადღების მიქცევასა და მადლიერების გამოხატვას გულისხმობს.“

„ლექსუსი“ იაპონური ბრენდია, რომელიც 1989 წელს შეიქმნა. დაარსების დღიდან ლექსუსი ორიენტირებულია არა უბრალოდ ავტომობილების წარმოებაზე, არამედ ახალი და განსხვავებული ცხოვრების სტილის შექმნაზე. ეს დამოკიდებულება ნათლად ჩანს როგორც ავტომობილის დეტალებში, ასევე იმ მიდგომაში, რომელიც მომხარებელს შოურუმში მოხვედრისთანავე ხვდება.

დღეს „ლექსუსი“მსოფლიოს 70-ზე მეტ ქვეყანაშია წარმოდგენილი.