ბომონდ-NEWS

5 მიზეზი, რატომ უნდა ჩაიცვა ორიგინალი ფეხსაცმელი
უკვე დიდი ხანია, რაც სპორტულმა სტილმა, სპორტდარბაზებიდან - „მეინსტრიმში“ გადაინაცვლა და ჩვენ ყოველდღიურობაში დამკვიდრდა. დღეისათვის, სპორტული ტანსაცმელი და ფეხსაცმელი ყველაზე კომფორტულ სამოსად ითვლება.

ქალებმა, მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელი - სპორტულით ჩაანაცვლეს, რომელსაც უკვე თავისუფლად უხამებენ კაბასაც, საოფისე ჩაცმულობასაც და კლასიკურ პალტოსაც კი.
ადრე, სპორტული ფეხსაცმლით არავინ მიდიოდა კლუბში ან რესტორანში, ახლა ყველაფერი პირიქითაა. როგორც The Telegraph აღნიშნავს, სპორტული ფეხსაცმლის უსასრულო არჩევანი შესაძლებლობას გვაძლევს ვიყოთ გამორჩეულები და თავი მოდის მიმდევარი საზოგადოების ნაწილად ვიგრძნოთ.

მსოფლიოში, ახალ-ახალი სტილის სპორტული ფეხსაცმელები თითქმის ყოველ დღე ჩნდება. ამიტომაც, ყველაზე მეტად ახლა ლიმიტირებული კოლექციები ფასობს.
სპორტული ფეხსაცმელი - ეს ბიზნესია, სადაც არ ღირს უცნობი მწარმოებლების პროდუქციების ლოდინი. შესაძლოა, სპორტული ფეხსაცმელი ვიზუალურად ძალიან მოგეწონოთ, მაგრამ ხარისხმა არ გაამართლოს თქვენი მოლოდინი და ძალიან მალე, ახალი ფეხსაცმელი გაგიხდეთ საყიდელი.
ყველა თანხმდება იმაზე, რომ ჯობია იყიდო ერთი და ხარისხიანი, ვიდრე იყიდო ბევრჯერ, და უხარისხო ნაწარმი.

აი, 5 განსხვავება ორიგინალ და „ფეიკ“ ფეხსაცმელს შორის

1. ნაკერი

უხარისხო და ყალბ სპორტულ ფეხსაცმელს, ხშირ შემთხვევაში ნაკერები იდეალურად სწორ ხაზზე არ აქვს. ზოგჯერ, შეიძლება ნაპირიდანაც „გარბოდეს“, ან ძაფები ირღვეოდეს ადვილად.

2. მატერია

შეამოწმეთ, რამდენად ნატურალური მატერიისგანაა დამზადებული. თუ თქვენ ხელში ხელოვნური ქსოვილისგან შეკერილი „ბოტასი“ გიჭირავთ, დაფიქრდით.

3. დეტალები

შეამოწმეთ, ადგილზეა თუ არა ლოგოტიპი და რამდენად სწორადაა დატანილი. პატენტებს ხშირად დაბრეცილად აქვს დაკერებული და ფერითაც განსხვავდება. მაგალითად, თეთრის ნაცვლად, შეიძლება ღია ნაცრისფერი იყოს.

4. სუნი

უხარისხო სპორტული ფეხსაცმელი ადვილად იღებს უსიამოვნო სუნს.

5 გამოშვების წესი

ასევე, კარგად დააკვირდით ფეხსაცმლის „ენის“ შიგნითა მხარეს მოცემულ იარლიყს და ყურადღებით წაიკითხეთ ინფორმაცია, გამოშვების წესლი, ქვეყანა და ა.შ.

მთავარი განმასხვავებელი ნიშანი კი რა თქმა უნდა, ფასია. ხარისხიანი პროდუქცია შედარებით ძვირი ღირს, ვიდრე უხარისხო. ამას გარდა, ხარისხიან ფეხსაცმელს სპეციალური ორთოპედიული ჩასაფენი აქვს, რაც ხელს უშლის ბრტყელი ტერფის განვითარებას და სასიარულოდ ძალიან კომფორტულია.

აუცილებლად ისარგებლეთ ფასდაკლებებით, რომელსაც ცნობილი, გამოცდილი და ხარისხიანი ბრენდები სეზონურად აცხადებენ. გადაიხადეთ ცოტა მეტი და სამაგიეროდ, ფეხსაცმელი დიდხანს და ერთგულად მოგემსახურებათ.

ასეთი სპორტული ფეხსაცმლის შეძენა შეგიძლიათ მაგალითად, მაღაზია „ნიუ ბალანსში“, რომლის ფილიალებიც ვაჟა-ფშაველას #20-სა და „ისთ ფოინთში“ მდებარეობს, ხოლო თუ მიწოდების სერვისით გინდათ ისარგებლოთ, მაშინ შეიძინეთ ონლაინ - www.paradisi.ge -ზე.
5 ყველაზე გამორჩეული ხელნაკეთი კალმების ბრენდი - რას გვთავაზობს ქართული ბაზარი?
კა­ლა­მი მის მფლო­ბელ­ზე მრავ­ლისმთქმე­ლია. სწო­რედ ამი­ტომ ცდი­ლო­ბენ კალ­მე­ბის მწარ­მო­ებ­ლე­ბი, შექ­მნან უნი­კა­ლუ­რი და ძვირ­ფა­სი პრო­დუქ­ტე­ბი, რომ­ლებ­საც მო­მა­ვა­ლი მფლო­ბე­ლე­ბი მო­უთ­მენ­ლად და­ე­ლო­დე­ბი­ან და მათი ფლო­ბით ია­მა­ყე­ბენ.

მსოფ­ლი­ო­ში კალ­მე­ბის მწარ­მო­ე­ბე­ლი რამ­დე­ნი­მე ბრენ­დია, რო­მელ­თა სა­ხე­ლე­ბიც ყვე­ლამ იცის და მათი ფლო­ბის პრი­ვი­ლე­გია მხო­ლოდ გან­სა­კუთ­რე­ბულ ადა­მი­ა­ნებს აქვთ. სწო­რედ ასე­თებს წარ­მო­გიდ­გენთ ახლა:

 

Ferrari da Varese Pens - მსოფ­ლი­ო­ში ცნო­ბი­ლი იტა­ლი­უ­რი ბრენ­დი, რომ­ლის კალ­მე­ბიც უძ­ვირ­ფა­სე­სი სა­ჩუ­ქა­რია. კომ­პა­ნია მი­ლა­ნის ჩრდი­ლო­ე­თით შვე­ი­ცა­რი­ის სა­ზღვრი­დან რამ­დე­ნი­მე მი­ლის მო­შო­რე­ბით მდე­ბა­რე­ობს პა­ტა­რა ქა­ლა­ქი ვა­რე­ზე. სწო­რედ აქ, ერთი დე­კა­დის წინ მა­რიო ფერ­ა­რიმ და­წყო კალ­მე­ბის გა­კე­თე­ბა. ბრენ­დს ახლა საგ­ვა­რე­უ­ლოს მე­ო­რე თა­ო­ბა მარ­თავს და საკ­მა­ოდ წარ­მა­ტე­ბი­თაც.

Ferrari da Varese Pens-ის კალ­მე­ბი არა მხო­ლოდ კონ­ტი­ნენტზე, არა­მედ მსოფ­ლიო მას­შტა­ბით უდი­დე­სი პო­პუ­ლა­რო­ბით სარ­გებ­ლობს. ამ­ჟა­მად კალ­მე­ბის წარ­მო­ე­ბის ნა­წი­ლი გერ­მა­ნი­ა­ში ხდე­ბა, ნა­წი­ლი კი - მის სამ­შობ­ლო­ში.

ბრენ­დი იმით არის გა­მორ­ჩე­უ­ლი, რომ მისი ხელ­ნა­კე­თი კალ­მე­ბი ძვირ­ფას­თან ერ­თად, მე­ტად რო­მან­ტი­კუ­ლი­ცაა. სწო­რედ ამი­ტომ, როცა გინ­დათ, რომ თქვე­ნი სა­ჩუ­ქა­რი გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი და გა­მორ­ჩე­უ­ლი იყოს, სწო­რედ ამ ბრენ­დს უნდა მი­მარ­თოთ.

 

Caran d'Ache Pens - ბრენ­დი 1924 წელს არ­ნოლდ შვა­ით­ზერ­მა შექ­მნა.კალ­მე­ბი ხე­ლით იქ­მნე­ბა. ბრენ­დის შემ­ქმნე­ლე­ბი ცდი­ლო­ბენ, ძვირ­ფა­სი კალ­მე­ბით ხე­ლით წე­რის კულ­ტუ­რა შე­ი­ნარ­ჩუ­ნონ. ამ ბრენ­დის კალ­მე­ბის დიდ უმე­ტე­სო­ბას სა­მუ­და­მო გა­რან­ტია აქვს. ეს კი უკვე ავ­ტო­მა­ტუ­რად მის ხა­რისხსა და თვი­სე­ბებ­ზე მე­ტყვე­ლებს.

ბრენ­დის სტრა­ტე­გია იმა­ში მდგო­მა­რე­ობს, რომ შვე­ი­ცა­რი­უ­ლი სა­ა­თე­ბის წარ­მო­ე­ბის ხა­რის­ხი და დონე შე­ი­ნარ­ჩუ­ნონ. Caran d'Ache Pens-ის კალ­მე­ბი გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი ხა­რი­სი­ხის პა­რა­ლე­ლუ­რად, სრუ­ლი­ად უნი­კა­ლუ­რი დი­ზა­ი­ნი­თაც გა­მო­ირ­ჩე­ვი­ან. ბრენ­დი ორი მი­მარ­თუ­ლე­ბით - კლა­სი­კუ­რი და თა­ნა­მედ­რო­ვე კალ­მე­ბის შექ­მნა­ზე მუ­შა­ობს. წარ­მო­ე­ბის პრო­ცეს­ში ხში­რად გა­მო­ი­ყე­ნე­ბენ ოქ­როს.

 

Waldmann - კომ­პა­ნი­ის ის­ტო­რია 1918 წელს იწყე­ბა. ეს არის ბრენ­დი, რო­მე­ლიც წელს 100 წლის იუ­ბი­ლეს აღ­სა­ნიშ­ნავს და აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია ისიც, რომ მისი პრო­დუქ­ცია სა­ქარ­თვე­ლო­შიც იყი­დე­ბა. მის სა­ხელს უკავ­შირ­დე­ბა პირ­ვე­ლი 2 და 4 ფე­რი­ა­ნი კა­ლა­მი. აღ­ნიშ­ნუ­ლი სის­ტე­მა სწო­რედ Waldmann-მა და­ა­პა­ტენ­ტა.

ამ ბრენ­დის ყვე­ლა კა­ლა­მი მო­ვერ­ცხლი­ლია 925 სინ­ჯი­ა­ნი ვერ­ცხლით. არ­სე­ბობს ექ­სკლუ­ზი­უ­რი მო­ოქ­რო­ვი­ლი მო­დე­ლე­ბიც. თა­ვი­სი ის­ტო­რი­ის მან­ძილ­ზე ბრენ­დი კალ­მე­ბის დამ­ზა­დე­ბის უნი­კა­ლუ­რი მე­თო­დით მუ­შა­ობს და ის დღემ­დე შე­უც­ვლე­ლია.

სა­ქარ­თვე­ლო­ში ამ ბრენ­დის კალ­მე­ბის შე­ძე­ნა "ბიბ­ლუ­სი გა­ლე­რე­ებ­შია" შე­საძ­ლე­ბე­ლი (ჭავ­ჭა­ვა­ძის 7, კან­დე­ლა­კის 7), სა­დაც სურ­ვი­ლი­სა­მებრ უნი­კა­ლურ კალ­მებ­ზე გრა­ვი­რე­ბა­საც გთა­ვა­ზო­ბენ.

 

Montegrappa -1912 წლი­დან Montegrappa იტა­ლი­ის ის­ტო­რი­ის ნა­წი­ლია.ეს არის კალ­მე­ბის მწარ­მო­ე­ბე­ლი პირ­ვე­ლი იტა­ლი­უ­რი კომ­პა­ნია, რო­მე­ლიც დღეს მსოფ­ლიო მას­შტა­ბით მე­ტად პო­პუ­ლა­რუ­ლი და პრეს­ტი­ჟუ­ლი ბრენ­დია. Montegrappa-ს კალ­მე­ბი სა­ოც­რად დახ­ვე­წი­ლია და წე­რის დროს მის მფლო­ბელს გან­სა­კუთ­რე­ბულ ემო­ცი­ებს უღ­ვი­ძებს.

კა­ლამ­მა შექ­მნის­თა­ნა­ვე დიდი პო­პუ­ლა­რო­ბა მო­ი­პო­ვა და ის მალე სა­წე­რი კალ­მი­დან გარ­და­იქ­მნა აქ­სე­სუ­ა­რად, რო­მე­ლიც მის მფლო­ბელ­ზე ბევ­რს ამ­ბობ­და. მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი დი­ზა­ი­ნის მი­უ­ხე­და­ვად არის გარ­კვე­უ­ლი შტრი­ხე­ბი, რო­მე­ლიც ამ ბრენ­დის ყვე­ლა მო­დელს აქვს და მისი ამოც­ნო­ბის სა­შუ­ა­ლე­ბას იძ­ლე­ვა. კალ­მე­ბის სა­წარ­მო­ებ­ლად ოქ­რო­სა და ვერ­ცხლის მა­სა­ლას იყე­ნე­ბენ.

 

A S.T. Dupont - ეს არის ფრან­გუ­ლი ბრენ­დი, რო­მე­ლიც მე-19 სა­უ­კუ­ნი­დან არ­სე­ბობს. კალ­მე­ბის პრეს­ტი­ჟუ­ლო­ბას მათი უნი­კა­ლუ­რი დი­ზა­ი­ნი გა­ნა­პი­რო­ბებს. შემ­ქმნე­ლე­ბი თი­თო­ე­ულ წვრილ­მანს დიდ ყუ­რა­დღე­ბას აქ­ცე­ვენ და სწო­რედ ამის შე­დე­გია, რომ სა­ბო­ლოო პრო­დუქ­ტი მე­ტად დახ­ვე­წი­ლი და გა­მორ­ჩე­უ­ლია.

ბრენ­დი იმი­თაც არის ცნო­ბი­ლი, რომ სა­მე­ფო ოჯა­ხე­ბის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი, დადგვა­როვ­ნე­ბი და ცნო­ბი­ლი სა­ხე­ე­ბი ხსი­რად სწო­რედ Dupont-ის კალ­მებს იყე­ნე­ბენ. კომ­პა­ნია კლა­სი­კუ­რის პა­რა­ლე­ლუ­რად, სრუ­ლი­ად ექ­სტრა­ვა­გან­ტულ კალ­მებ­საც ქმნის.

ივანე ქეშიკაშვილის ბლოგი - დღეს მოდაშია ყველაფერი
როცა თანამედროვე მსოფლიოსა და მის განვითარებაზე ვსაუბრობთ, შეუძლებელია გვერდი ავუაროთ ტექნოლოგიურ მიღწევებს და შედეგად, ხელოვნების სხვადასხვა დარგის წინსვლას. ერთი შეხედვით, ტექნოლოგიური პროგრესი პირდაპირ უნდა აისახებოდეს ხელოვნების ამა თუ იმ დარგის აღმავლობაზე, მაგრამ თუ დავუკვირდებით, შედეგი იმავეზე არ მიგვითითებს. კლასიკად ქცეული ფილმების ახალი ეკრანიზაცია, ცნობილი მუსიკალური ჰიტების გარემიქსებული ვერსიები და რაც მთავარია, ჩვენი საუბრის მთავარი თემა - მოდა და მოდური ტენდენციები.



მიმდინარე ან თუნდაც გასული მოდის კვირეულების მიმოხილვისას, ცალსახად ნათელია ტექნოლოგიური წინსვლა, მაგრამ თავად მოდა თითქოს იგივე დარჩა ან ცოტა მივიწყებული გამოაშკარავა. ფართოდ გავრცელებული 90-იანების სილუეტები, გასული საუკუნის სხვადასხვა ხელოვნების მიმდინარეობის ზეგავლენა, გვიქმნის შთაბეჭდილებას, რომ თითქოს ხელოვნება, ჩვენი მსჯელობის შემთვევაში კი, კერძოდ მოდა, კრიზისს განიცდის. ამის დასტურად ის ფრაზაც გამოდგება, რომელსაც ბევრი მოდის კრიტიკოსი თუ გამოცემა გვაუწყებს - „დღეს მოდაშია ყველაფერი“.



მოგვწონს და ზოგჯერ აღტაცებასაც იწვევს ხოლმე სხვადასხვა ცნობილი ბრენდის ჩვენებები, მაგრამ თუ დავუკვირდებით, გვრჩება შთაბეჭდილება, რომ თითქოს ეს უკვე ნანახი გვაქვს შესაძლოა წინა ჩვენებაზე, ან რამდენიმე ათეული წლის წინათ. დასაფიქრებელია ის ტენდენციაც, რომ მსოლფიო ეძებს ახალ, კრეატიულ და დამწყებ დიზაინერებს. სავარაუდოდ ეს იმ კრიზის ერთგვარი ამოხნა და გადაწყვეტაა, რომელის დამარცხებაც სურთ მსოფლიო მოდის საბჭოებს. ისეთი უმსხვილესი ბრენდებიც, რომელთა სახელი და არსებობა უკვე საუკუნეს ითვლის, კრეატიული დირექტორების პოზიციაზე სულ უფრო ხშირად, ახალგაზრდა და ახალბედა დიზაინერებს ირჩევენ. დღითიდღე მოდა თითქოს ცდილობს გაემიჯნოს ხელოვნებას და ბოლომდე იქცეს ბიზნესად. საზოგადოებას უჭირს საუკეთესო ბალანსის პოვნა ამ ორ მიმართულებას შორის. დარწმუნებული ვარ, ბალენსიაგას კრეატიული დირექტორი დემნა გვასალია, საკმაოდ მოთხოვნადი კადრია და ბევრი ცნობილი ბრენდი ისურვებდა მასთან თანამშრომლობას, მაგრამ არა იმის გამო, რომ მსოფლიოს ძალიან მოსწონს უზომო და უსქესო სამოსი, არამედ მხოლოდ იმიტომ, რომ ეს ყველაფერი დღეს გაყიდვადია.



ყველაზე რთული კი მოდის ბიზნესში, აღნიშნული ფსიქოლოგიაა. ვიქმნით ილუზიას, რომ დიზაინერები გვთავაზობენ მოდას, ტენდენციას, ჩაცმის სტილს, სინამდვილეში კი, ამას ჩვენ ვკარნახობთ. ჩვენ ვწყვეტთ, ჩვენგან იღებენ გზავნილს, თუ რა გვინდა, რა გვჭირდება საკუთარი კომფორტისთვის. ჩვენი ქუჩის სტილი, ყოველდღიური ჩაცმულობა კარნახობს მოდის ფუძემდებლებს ჩვენს სავარაუდო არჩევანს, იმას, თუ რა გვსურს, რას ვიყიდით. რეალურად, დღეს ცოტა თუ შევიძენთ ისეთ ნივთს, რომლის ჩაცმაც თვეში ერთხელ ან უფრო იშვიათადაც მოგვიწევს. სამაგიეროდ ყველა გაიმეტებს, თუნდაც საკმაოდ სოლიდურ თანხას, ისეთი რამის საყიდლად, რომელსაც თითქმის ყოველდღიურად მოიხმარს და მასში თავს კომფორტულად იგრძნობს.



სასიხარულოა ის ფაქტი, რომ კიდევ არსებობენ ადამიანები, რომლებსაც ნამდვილად აქვთ სტილის შეგრძნება. „მოდური ადამიანი“ ტენდენციურობაა, ტენდენციურობა კი დროებითია. ადამიანს, რომელსაც პერსონალური სტილი აქვს, ნაკლებად აინტერესებს კონკრეტულ ეტაპზე საზოგადოებრივი აზრის რომელ გამოწვევას კარნახობს ესა თუ ის ცნობილი ბრენდი, ვერც „მასთ ჰევი“ , რომელიც მილიონობით მოდას აყოლილი ადამიანის სტილია, გახდება მისთვის ატაცებული სამოსის ტიპი.



კიდევ ერთი რეალობა, რომელიც მოდის კულტურას ანადგურებს, დღესდღეობით ძალზედ პოპულარული „ინფლუენსერების“ ინსტიტუტია. თანამედროვე მსოფლიოში სოციალური ქსელების ბუმია, ძალიან ბევრ ჩვენგანს პირად ინსტაგრამზე გამოწერილი ჰყავს ისეთი ადამიანები, რომლებიც კონტრიბუციას უწევენ სხვადასხვა ცნობილ ბრენდებს. გაურკვეველი პროფესიისა და საზოგადოებრივი სტატუსის მქონე ვარსკვლავი კიმ კარდაშიანი, დღესდღეობით ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული ადამიანია მსოფლიოში და შესაბამისად, თვალშისაცემ პოზიციას ფლობს სოციალურ ქსელებშიც.



უამრავი ადამიანი ადევნებს აქტიურად თვალ-ყურს კიმის ინსტაგრამს, თუ რა ფოტოს გამოაქვეყნებს და რა ეცმევა, რათა მას მიბაძონ და მისგან მაგალითი აიღონ. მიბაძვის სურვილი იმდენად დიდია, რომ მხოლოდ ჩაცმა-დახურვის სტილით არ შემოიფარგლება და გარეგნულ იერსახეზეც ვრცელდება. მსგავსს ინფლუენსერებს გასაქანი ფულმა და ცნობილმა ბრენდემა მისცეს. ბევრი დიდი მოდის სახლი ქმნის ძალიან დიდ გარდერობს კიმისთვის და მსგავსი ადამიანებისთვის, რომ მათ ქუჩაში, სხვადასხვა საღამოზე, სანაპიროსა და უკვე საწოლშიც კი ატარონ მათი სამოსი და გამოაქვეყნონ ფოტო, რის შედეგადაც მართლაც წარმოუდგენლად იზრდება მოთხოვნა სხვადასხვა კონკრეტულ ერთეულზე. სწორედ ამისთვის ხდება აუცილებელი, რომ შეიქმნას მასობრივი, მასისთვის გათვლილი სამოსი, რომელიც მარტივად მისაღები იქნება ყველა ტიპის ადამიანისთვის.



ამ პრობლემის მოგვარება არცთუ ისე რთული იქნებოდა, დამყარებული რომ ყოფილიყო ბალანსი ხელოვნებასა და ბიზნესს შორის. მოდა ხელოვნებაა, შეკერილი კაბა კი ხელოვნების ნიმუში. „ჯოკონდა“ მიუღებელი იქნებოდა მოსახლეობის 90 პროცენტისთვის, რომ არ ყოფილიყო დიდი შემოქმედის გენიალური ქმნილება. მას ექნებოდა რიგითი პორტრეტის სტატუსი და ცოტა ვინმე თუ მოისურვებდა მის ნახვას, ან იქნებ არც დაემკვიდრებინა ადგილი საგამოფენო სივრცეში.


ივანე ქეშიკაშვილი 

რისი სურნელი აქვს თაფლს: შეიგრძენით Comme des Garçons-ის ახალი პარფიუმისგან
პარფიუმერული სიახლის კამპანია 24 წლის ფოტოგრაფს ეკუთვნის, რომელიც ცნობილი გახდა ამერიკული Vogue-ს ყდაზე ბიონსეს გადაღებით.
„მოდა ნიუ-იორკიდან“ - თანამედროვე მამაკაცის თაბრუდამხვევი სურნელი
წარმოშობით კარაკასელი კაროლინა ერერა ნიუ-იორკზე შეყვარებული მეამბოხე, სიმდიდრისა და დახვეწილობის მადიდებელი ქალბატონია.
საქართველოში პირველად ფსაი-ტრანს სცენის საკულტო დუო Vini Vici ჩამოდის
ღონისძიებების სერია “ავიატორი”, 11 ოქტომბერს, საქართველოში პირველად, წარმოგიდგენთ მსოფლიო ფსაი-ტრანს სცენის ერთ-ერთ საკულტო დუოს - Vini Vici.
სად გაიმართება Oscar & the wolf-ის კონცერტი?
Monument-ის მოწვევით საქართველოში კიდევ ერთხელ ჩამოვა მაქს კოლომბის მიერ დაარსებული ბელგიური ჯგუფი Oscar & the wolf , რომელსაც საზღვრებს გარეთ მილიონობით თაყვანისმცემელი ჰყავს.
აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის
აზერბაიჯანში ტურიზმის განვითარების მხარდამჭერმა ეროვნულმა ორგანიზაციამ, აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭომ, დღეს თბილისის შუაგულში ვიზიტორთა ცენტრი „Azerbaijan.Travel” გახსნა. გახსნის ცერემონია, რომელსაც ესწრებოდნენ ტურიზმის სფეროს ხელმძღვანელები და მედიის წარმომადგენლები, მიზნად ისახავდა ორ ქვეყანას შორის მნიშვნელოვანი ურთიერთობების ჩამოყალიბებას.

აღნიშნული ცენტრი წარმოადგენს უნიკალურ კონცეფციას, რამეთუ ის ხალხს საშუალებას აძლევს, გაეცნონ იმ მრავალფეროვან გამოცდილებებს, რომლებსაც მათ სთავაზობს აზერბაიჯანი. საინფორმაციო სტენდებთან ერთად, ცენტრში განთავსდება ტურისტული სააგენტო, რომელიც ვიზიტორებს გააცნობს დეტალებს ტურებსა და მოგზაურობების შესახებ და მათ მისცემს აღნიშნული ღონისძიებების დაჯავშნის საშუალებას.

ვიზიტორთა ცენტრი, აზერბაიჯანულ მხარესთან, ერთად საზეიმო ვითარებაში საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა მარიამ ქვრივიშვილმა გახსნა.

„ჩვენს ქვეყნებს აერთიანებს ის ღირებულებები, რომლებიც კარგ მეზობლებსა და მეგობრებს ერთმანეთთან აახლოვებს. დღეს დილით ჩვენ შევხვდით საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელს, მარიამ ქვრივიშვილს. შეხვედრაზე ჩვენ განვიხილეთ არაერთი საკითხი, მათ შორის ისეთი რეგიონული ტურების ორგანიზების საჭიროება, რომლებიც მოიცავს როგორც საქართველოს, ისე აზერბაიჯანს ”,- განაცხადა აზერბაიჯანის ტურიზმის სახელმწიფო სააგენტოს თავმჯდომარემ ფუად ნაგიევმა.

როგორც აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭოს გენერალურმა დირექტორმა, ფლორიან ზენგსტშმიდმა აღნიშნა, აზერბაიჯანელები მოხარული იქნებიან, თუ ქართველ სტუმრებს თავის კულტურას გაუზიარებენ.

„ჩვენს ქვეყნებს ერთმანეთთან მჭიდრო ურთიერთობები აკავშირებს და „Azerbaijan.Travel”-ის გახსნით ჩვენ ვადასტურებთ ჩვენს მხარდაჭერას საქართველოსა და მისი მოსახლეობის მიმართ. აზერბაიჯანი ბევრი კუთხით იდეალური დესტინაციაა. ბაქო არის მდიდარი ქალაქი თანამედროვე ინფრასტრუქტურით, შესანიშნავი სატრანსპორტო სისტემებითა და გამოცდილებების მრავალფეროვნებით. აზერბაიჯანელები მოხარული იქნებიან, ქართველ სტუმრებს გაუზიარონ თავისი კულტურა, სამზარეულო და ქვეყანა”, - განაცხადა ფლორიან ზენგსტშმიდმა.

აღსანიშნავია, რომ აზერბაიჯანის ვიზიტორთა 22%-ს სწორედ საქართველოს მოქალაქეები წარმოადგენენ. თბილისიდან პირდაპირი ფრენების, გაუმჯობესებული სარკინიგზო და საგზაო მარშრუტებისა და უვიზო მიმოსვლის კვალობაზე ეს მაჩვენებელი 2020 წელს სავარაუდოდ კიდევ გაიზრდება. აზერბაიჯანი შეუერთდება იმ სახელმწიფოთა სიას, სადაც ტურიზმს მშპ-ში დიდი წილი უკავია. არსებული პროგნოზის თანახმად, შემდეგი 10 წლის განმავლობაში ეს წილი წელიწადში 6%-ს შეადგენს, რითიც აზერბაიჯანი მსოფლიოს მასშტაბით ყველაზე მაღალი პოტენციალის მქონე ქვეყანათა ოცეულში შედის.

ყოველივე ზემოაღნიშნულს წინ უძღვებოდა აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭოს მარკეტინგული კამპანია სახელად „შეხედეთ სხვა თვალით“, რომელიც მიზნად ისახავს აზერბაიჯანის დამალული მარგალიტების აღმოჩენის წახალისებას და 2023 წლისთვის ტურისტთა არსებული ნაკადის გაორმაგებას.

აზერბაიჯანი მდებარეობს აღმოსავლეთ ევროპისა და დასავლეთ აზიის გზაჯვარედინზე. მას გააჩნია ცხრა კლიმატური ზონა, რის შედეგადაც ის მოგზაურებს მთელი წლის განმავლობაში ხელმისაწვდომ ევროპულ გამოცდილებას სთავაზობს. დაწყებული ბაქოს თანამედროვე „ცეცხლოვანი კოშკებიდან“ და დამთავრებული მისი ძველი ქალაქით, რომელიც შეტანილია იუნესკო-ს სიაში, აზერბაიჯანის ღირსშესანიშნაობები მიმზიდველია ყველა ადამიანისთვის - როგორც ინდივიდუალური ტურისტებისთვის, ისე ჯგუფებისთვის. ქვეყნის ცხოვრება და ენერგია გადამდებია. მისი ბაზრებითა და ჯაზ-კლუბებით, ბაქო წარმოადგენს იდეალურ დესტინაციას როგორც უკვე ჩამოყალიბებული ოჯახებისთვის, ისე თაფლობის თვის გასატარებლად და დაქორწინებისთვის.

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭოს შესახებ:

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო არის ეროვნული პოპულარიზაციის ორგანო, რომელიც ექვემდებარება აზერბაიჯანის რესპუბლიკის ტურიზმის სახელმწიფო სააგენტოს. მისი მთავარი ამოცანებია აზერბაიჯანში ტურიზმის ზრდის ხელშეწყობა და ქვეყნის მდიდარი კულტურისა და უძველესი მემკვიდრეობის აღმოჩენის წახალისება.

დამატებითი ინფორმაციისთვის გთხოვთ ეწვიოთ შემდეგ ბმულს: http://azerbaijan.travel/en/home ან „ინსტაგრამის“ გვერდს: @ExperienceAzerbaijan.
ქართველი მოდელის მორიგი წარმატება: ქეთა ლომაძე პარიზის მოდის კვირეულზე გამოვიდა
სამოდელო სააგენტო “IC Model Management”-ის წარმატებულმა მოდელმა ქეთა ლომაძემ ლომდონის მოდის კვირეულის შემდეგ მონაწილეობა მიიღო პარიზის გაზაფხული-ზაფხული 2020-ის მოდის კვირეულზე (Ready To Wear Spring Summer 2020 Paris).
იდეალური ქორწილი თბილისში - რომელია საუკეთესო ადგილი საქორწილო წვეულებისთვის?
ამბობენ, შემოდგომა საუკეთესო დროა ქორწილებისთვისო. მრავალფეროვანი და ლამაზი ფერებით დატვირთული სეზონი საუკეთესო განწყობას ქმნის ქორწილისთვის და წყვილების დიდი ნაწილიც სწორედ ამიტომ ამ მეტად განსაკუთრებულ დღეს სწორედ შემოდგომაზე გეგმავს.