გამთენიისას ადგომა - ეს რეალურია! 10 ნაბიჯი დილის რეჟიმში გადასვლისთვის

აი, როგორ იქცევიან „დილის ადამიანები“ იმისთვის, რომ მთელი დღის გნმავლობაში ფხიზლად იყვნენ.


1. მხოლოდ ერთი მაღვიძარა მომართეთ


უმჯობესია დააყენოთ მხოლოდ ერთი მაღვიძარა და არა 18, ამით აირიდებთ დილის სტრესს და უფრო მალე შეძლებთ გამოღვიძებას.


2. მაღვიძარა მომართეთ 15 წთ-ით იმაზე უფრო ადრე, ვიდრე გათვლილი გაქვთ


სახლიდან დაგვიანების გარეშე გასვლა გაცილებით სასიამოვნოა, ამიტომ ნუ გაიფუჭებთ დილას დაგვიანებისთვის.


3. ნუ „ჩაძვრებით“ ტელეფონში დილით


ტელეფონში „ძვრომა“ მარტივი გზაა განმეორებით დაძინებისა და დაგვიანებისკენ.


4. საუზმე და ყავა საღამოს დაგეგმე


5. ისაუზმე დამჯდარმა


დილით გაღვიძების კიდევ ერთი მიზეზი. დაიწყე დღე აუჩქარებლად და ისიამოვნე საუზმის მირთმევით მაგიდასთან მჯდარმა.

 


6. ხვალისთვის ტანსაცმელი ძილის წინ შეარჩიე


7. დაკავდით სპორტით


საკმარისია ფეხით გაიაროთ იმაზე მეტი, ვიტრე ჩვეულებრივ. თვიდან შესაძლოა გაგიჭირდეთ, თუმცა მალე შეეჩვევით და დღეს ბევრად ხალისიანად დაიწყება.


8. ნუ დაიწყებთ სამუშაო დღეს პიჟამაში


ეს მათთვის, ვინც სახლიდან მუშაობს. თუ დილით ჩვეულებრივ ადგებით, მიიღებთ შხაპს, ჩაიცვამთ და ისაუზმებთ - თავს სრულფასოვან ადამიანად იგრძნობთ.


9. ექსპერიმენტები მაკიაჟზე


ახალი პომადა და ჩრდილები შესანიშნავი იდეაა. ის, რომ სამსახურში მიდიხართ იმას არ ნიშნავს, რომ ყოველდღე ერთნაირი მაკიაჟი უნდა ატაროთ.


10. დაიძინეთ ადრე


ახალი წესით ცხოვრების დაწყება დაგეხმარებათ ყველა გეგმა შეასრულო და პარალელურად მოასწროთ დასვენებაც.

20 რამ, რაც უნდა გააკეთოთ ახლავე, რომ 50 წლის ასაკში თავი იდეალურად იგრძნოთ

ტვინის დასასვენებელი 20 საუკეთესო საშუალება

20 ფაქტი, რომელსაც საკუთარ თავში მხოლოდ 30 წლის შემდეგ აღმოაჩენ

ანა ვერძაძე

like
0

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.